niedziela, 13 października 2013

W rozmiarze XXL

Tytuł postu jest trochę mylący, moja waga utrzymuje się w tym samym miejscu. Chodzi o naszyjnik. Jest duży, okazały i w tej stylizacji chciałam aby grał pierwsze skrzypce, dlatego dobrałam do niego jednolity sweterek,czarną skórzaną ramoneskę (którą lubię i była już w poprzednich postach) i skórzaną spódnicę z zamkiem.
Więc dzisiaj jestem w rozmiarze XXL :-P

Przez ten tydzień zaniedbałam moje ulubione blogi. Kontrola Zus w firmie wprowadziła trochę zamętu w moim harmonogramie dnia.
Przygotowałam się do niej uczciwie i ze skrupulatnością buchaltera sprawdziłam dokumenty sprzed 3 lat, aby nic mnie nie mogło zaskoczyc:P Wynik kontroli potwierdził, że pracuję uczciwie i bezbłędnie:-)

Zaczął się pażdziernik i rozpoczęła nauka,co prawda nie moja tylko córki ale dla mnie zaczął się kolejny rok "czekania na weekendy"
i znowu będę tęsknić....

W niedzielne przedpołudnie pozdrawiam Was serdecznie i obiecuję, że od poniedziałku wracam do Was .
buziaki.

naszyjnik - Iloko
sweter - Zara
buty - Embis
kurtka - n/n
spódnica - mały butik







35 komentarzy:

  1. Ou la la ... Wygladasz obłędnie !!! Świetna spódnica , piekne nogi , ciekawy naszyjnik , rewelacyjnie dobrane buty ..... Brało mi przymiotnikow ;)))
    Co do ZUS - solidna firma ;) jesteś ;))
    Wracaj , wracaj ... Jesteś dobrym duchem blogosfery ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow jaki piękny naszyjnik i buciki, bardzo mi się podobają ! Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny naszyjnik i nogi czekamy.... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw po prostu rewelacyjny. Jestem wielką fanką naszyjników i korali w rozmiarze XXL. Nie mogę również nie powzdychać nad spódniczką... piękna :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż za cudowna spódnica :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko naszyjnik piękny:))całość rewelacyjnie wygląda:))))moja córka też rozpoczęła naukę na szczęście w Nowym Sączu i może dojeżdżać do domu:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusiuniu cały zestaw, wszystkie elementy są cudne, ale naszyjnik po prostu boski. Pięknie wyglądasz na zdjęciach, zwłaszcza na ostatnim. Ciągle myślę nad zmianą koloru włosów u siebie. Bardzo podoba mi się Twój kolor, gdybyś mogła napisać mi, jaki to odcień brązu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik rzeczywiście przykuwa uwagę śliczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik pięknie prezentuje się na tej szarej bluzce, do tego masz genialną asymetryczną spódnicę:) piękny set stworzyłaś, sama widziałabym się w takim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana- nie wiem czy wypada mi to pisać, ale wyglądasz MEGA SEXI!!! spódnica jest BOSKA!!! po prostu IDEALNIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw Lusiuniu, naszyjnik piękny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. zmniejsz sobie biust

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, stylowo i elegancko!
    Jak rozumiem, na kontrolę Zus włożyłaś coś bardziej zgrzebnego, żeby nie wyprowadzać z równowagi osób kontrolujących ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie tą szarość ozdobiłaś naszyjnikiem. Fantastycznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam duże naszyjniki, Twój jest piekny a buciki bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jesteś zgrabna!!! ta spódniczka doskonale to podkreśliła! naszyjnik piękny i świetnie komponuje się z butkami:))
    pracusiu...weekend tuż, tuż:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super,że jesteś;)
    Naszyjnik i buty to strzał w dziesiątkę, rewelacyjnie rozświetlają zestaw.Spódnica idealnie Ci pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. no no bardzo pozytywnie jestem zaskoczona ;) Stylizacje i look na wielki plus !:)
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu i zapraszam do siebie częściej;*
    buziaki!

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No i zagral pierwsze skrzypce! A dla mnie jeszcze bardziej zagrala spodnica i buty. Buciki maja zjawiskowy kolorek, sa eleganckie i wygladaja na hiper wygodne, chetnie bym ci je zdarla z nog! Ja tez zaniedbuje inne blogi z nadmiaru obowiazkow, ale postanowilam sobie w kazdy weekend przeznaczyc ze dwie godziny i z kubkiem aromatycznej herbaty nadrobic wszystkie zaleglosci, z przyjemnoscia zatopic sie w lekturze, taki moj tylko czas na blogerskie, wirtualne spotkania. Jedynie jakas nadludzka samodyscyplina zmuszam sie do w miare regularnego dodawania postow. wiele pomyslow czeka w kolejce, ale nie jestem w stanie dodawac czesciej niz 2 razy w tygodniu.
    Usmiecham sie, bo moze nie w takim zakresie jak ty, ale raz w miesiacu poswiecam papierom meza troche czasu, by odciazyc ksiegowa i wlasnie to jest ten czas wlasnie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica jest piękna!
    Sama przygarnęłabym ją do swojej szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjnik - rewelacja! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej:)
    Elcia, ten zestaw biorę w całości! Jest cudowny, łącznie z kolorem bucików! A naszyjnik to istna perełka! Super kochana! A kiecka boska! W ogóle- ochy i achy!!!
    Dobrze, że nie dałaś się tej kontroli:)))
    Pozdrawiam cieplutko- Ania
    P.S
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  23. oj ja też ostatnio wciąż w pośpiechu i nie zawsze pamiętam żeby odwiedzić wszystkich , przepraszam :* również dawno do Ciebie nie zaglądałam :/ ...uwielbiam naszyjniki XXL ! cudownie że po taki sięgnęłaś , no i jaka rewelacyjna spódnica ! Mega look <3 !

    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękna stylizacja! Wyglądasz bardzo stylowo. Naszyjnik świetnie pasuje i te buty łał!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękujemy za komentarz >> ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naszyjnik i spódniczka fenomenalne, masz świetny styl ;-))) i wyczucie ;-))) super
      klikam >obserwuj, zauwazyłam, ze jeszcze tego nie zrobilam, przeoczylam , sorki;))

      Usuń
  26. Świetna spódnica i kurtka ! Super się prezentujesz w tym zestawie :-) Uwielbiam skórzane ubrania :-)

    Pozdrawiam

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. To na prawdę bardzo udany zestaw ! Wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Hihi...nastolatka;)) Mama mi opowiadała że brała ostatnio udział w ankiecie. Student który ją przeprowadzał zapytał czy może ją wpisać w przedział wiekowy do 45 lat!! Jak mama powiedziała że powyżej 60 to się gościu prawie przewrócił i powiedział że wpisze 45 bo go czasem telefonicznie sprawdzają i powiedzą że sam w taki sposób odpowiedział na pytania bo mama ma za młody głos, odpowiada jak osoba młodsza i dobrze że nie mogą jej zobaczyć przez tel;)) Widocznie takie geny;) Mama bardzo happy, a mi pozostaje czekać aż "dorosnę" wizualnie heh;)
    Dobrze to teraz o zestawie:) Jest super! Bardzo lubię skórzane ciuszki. Spódniczka idealnie się prezentuje na tak zgrabnych nogach:) No i duży naszyjnik to must have sezonu!!! Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zauroczona lookiem i przede wszystkim naszyjnikiem! cudo nad cudami!


    Pozdrawiam,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...