środa, 15 października 2014

Pozostawieni.

Co się stanie, gdy nagle zniknie ktoś dla Ciebie ważny? Zniknie tak po prostu, nie wydarzy się katastrofa, nie będzie żadnego wypadku, choroby ani mordercy szaleńca?
Jak sobie mają poradzić z tym ci, którzy pozostali?
Wyrzucić ich z serca czy żyć tak jakby wciąż tu z nami byli?
Dawny świat odszedł,należą do innego świata, ale nie pozwolimy im zapomnieć, będziemy czekać...

Jesień zagościła już na dobre, jest słoneczna, kolorowa i ciepła, ale w mojej duszy już jesienny smutek. Nawet mój pies jest nostalgiczny.
Zmieniłam się trochę, obcięłam i rozjaśniłam włosy. W stylizacji debiutuje sukienka,która przypomina męską koszulę, reszta ubrań i dodatki już były na blogu.
Może trochę za odważnie, za krótko, a co tam....życie tak szybko biegnie i tak krótko trwa, więc...ojtamojtam...:XD

sukienka - ElisaBettaFranchi
buty - Embis
torebka - n/n



16 komentarzy:

  1. A właśnie ze bardzo dobrze Ci w tym odwazniejszym wydaniu . Włosy nogi super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie za krótko,masz bardzo zgrabną figurę:)))sukienka jest świetna:)))odmiana bardzo pozytywna:)))pies uroczy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w tej nowej fryzurce. Fajna koszulowa sukienka. Jest bardzo zgrabnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taka figura mozesz pozwolic sobie na wszystko ,slicznie Elu wygladasz.Pozdrawiam Zosia R.

    OdpowiedzUsuń
  5. całość wygląda rewelacyjnie:) sukienka jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem jak to jest gdy zniknie ktoś nagle i nie wiadomo gdzie jest, ale wiem jak to jest, gdy straci się kogoś bliskiego choć jest on nie daleko i choć serce rwie się na miliony kawałków, to nie masz już wpływu na to, aby był/bała obok :( Smutne, ale chyba większość z nas zna to uczucie.
    A sukienka wcale nie za krótka, jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że piesek czuje się ok...bo tak jakoś po tym wstępie pomyślałam o nim:)
    Fajowo wyglądasz w tej fryzurce! Zestaw też świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj poczatkowy wpis dotyczy powazniejszej sprawy, moze kiedys napisze o tym wiecej. Moze cos sie wyjasni, zmieni na lepsze. Mam nadzieje.

      Usuń
  8. I dobrze, że odważnie bo świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lusiuniu, w życiu mamy różne okresy, sprawy, z którymi musimy się zmierzyć. Życzę Ci jak najwięcej dobrego czasu... U mnie też trudny czas, bardzo... Pozdrawiam Cię serdecznie. I zapomniałam dodać, że bardzo ładnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusiuniu, co się złego dzieje? Trzymam kciuki, żeby było wszystko O.K. a Ty kochana kwitniesz, ślicznie wyglądasz...buziaki...a piesek uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  11. coś sie tam niedobrze dzieje...? ale zewnętrznie wyglądasz super. też uważam, że życie jest za krotkie by przejmowac się długością kiecki, zwłaszcza jak się ma odpowiednie nogi, jak mówisz: ojtam, ojtam...

    OdpowiedzUsuń
  12. You look great!
    Nice shirtdress.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak ! kraciasta koszula jak kiecka <3 ! sama wczoraj kupiłam takową tyle ze kratka inna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice look!Your blog is interesting. I'm glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...