wtorek, 6 stycznia 2015

Mariaż bieli z czernią

W moim domu nadal trwa świąteczny nastrój, rodzina w komplecie, dopiero od jutra wszyscy ruszają do swoich obowiązków.
To były fajnie spędzone dni.
Korzystam z okazji, aby pokazać Wam zdjęcia z choinką w tle, pogoda nie rozpieszcza ostatnio, więc zdjęcia są robione w domu.
Dzisiejszy look to sukienka ze skórzanymi czarnym wstawkami i biżuteria czarno- srebrna. Ostatnio polubiłam minimalizm.
Pozdrawiam serdecznie.

Sukienka - Reserved
buty - Embis
pierścionek ceramiczny - Modern Silver
Zegarek - Art Style
kolczyki - n/n


16 komentarzy:

  1. Elu no no no twoje stylizacje coraz bardziej kobiece i piekne :):) sukienki to ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna sukienka - w minimaliznmie Ci do twarzy:) I choineczka sie pieknie komponuje...
    Usciski noworoczne dla Ciebie i calej Rodziny<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i piękna choinka...pozdrawiam Lusiuniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka:)))wyglądasz bardzo elegancko:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo elegancki, kobiecy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jak zgrabnie wyglądasz w tej sukience! Ślicznie Ci w niej ;)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taka sukienka. Jest bardzo kobieca.
    Upięłaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna sukienka! Fajnie podkreśla figurę! Super zgrabnie w niej wygladasz!!!
    Fryzurka tez ekstra! Ładnie Ci tak:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. So beautiful dress dear!! You look awesome!!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusiuniu pięknie, elegancko i mega zgrabnie prezentujesz się w tej sukience. A sukienka - śliczna. Choinka - cudne tło. Ja swoje ozdoby mam do końca stycznia. Lubię ten klimat...
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgrabnie, seksi :) Lusiu Wyglądasz w tej kiecce jak milion dolców! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancko. Ciekawa ta sukienka; Ciebie nie musi ale mnie by pewnie wyszczupliła :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...