czwartek, 18 czerwca 2015

Dziś są moje imieniny :-)

Zaniedbałam trochę bloga i Was dziewczyny. Nie miałam żadnego ważnego powodu, zwyczajne codzienne sprawy całkowicie zajęły mój czas. Mówiąc prościej...proza życia:P. Przez te 3 lata prowadzenia bloga zdążyłam się przyzwyczaić do Was a i moja rodzina też się do tego przyzwyczaiła, że robię zdjęcia, że dodaję posty, że jestem w sieci. Kiedy widzą, że nie robię zdjęć pytają o powód i mnie mobilizują. Przyznam, że jest to nawet miłe uczucie, taki malutki akt próżności:P
W czasach kiedy świat pędzi w tempie pendolino trzeba znaleźć sobie odskocznię do innego świata.
Wiecie co?...ostatnio cofnęłam się do swojego pierwszego wpisu na blogu...zestarzałam się wizualnie...zauważyłam to sama. Nie retuszuję swoich zdjęć i dlatego nie trudno to zauważyć. Jaki był powód takiej głębokiej analizy zapytacie...natchnął mnie to tego film pod tytułem "Wiek Adaline". Biegamy po kosmetyczkach, kupujemy kremy nawet te odważne "idą" pod skalpel a wszystko po to, aby nie dać się czasowi, aby się nie zestarzeć. Wieczna młodość nie do końca jest darem losu. Zachęcam do obejrzenia filmu i refleksji własnej.
Nie namawiam Was do zaniedbywania siebie, bo nie ma nic gorszego jak "zapuszczona" kobieta w każdym przedziale wiekowym:-)

Ja mam dzisiaj imieniny i stylizacja jest w wersji eleganckiej, ja chyba lubię taki właśnie styl:-) czyli kombinezon wyglądający jak bluzka ze spodniami. Polubiłam kombinezony, których kiedyś unikałam.
Z czarnymi szpilkami byłoby bardziej galowo, ale ja specjalnie założyłam beżowe sandałki, aby przełamać pewne konwenanse.
Zdjęcia robiłam w Krzepicach, małym miasteczko oddalonym 12 km od mojego domu. Spowodowałam trochę sensacji robiąc sobie zdjęcia na środku rynku, nie jest to miasto turystyczne, więc i ludzie nie przywykli do takich widoków. Powiem szczerze, że trochę mnie to peszyło ale...aby zabawa mogła trwać trzeba nie bać się bawić:P
Miłego tygodnia kochani. Buziaki

Mam na sobie:
kombinezon - Mango
sandały - Czas na buty
torebka - Doca
bużuteria - Reserved



Widziane z bliska:

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji imienin zatem - samego szczęścia!
    i duuuużo uśmiechu! :)

    a prezentujesz się odpowiednio na taką okazję - elegancko!
    i stylowo!

    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego życzę:)))))śliczny kombinezon i pięknie w nim wyglądasz:)))czasu zatrzymać sie nie da i masz rację trzeba o siebie dbać, ale nie wpadać w histerie:)))))Pozdrawiam i serdeczności przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusiuniu, wszystkiego najlepszego. :) Kombinezon faktycznie wygląda jak spodnie i bluzka. Świetny jest i rewelacyjnie się w nim prezentujesz.
    Pokazuj nam się częściej, na ile to możliwe.
    I też uważam, że należy o siebie dbać, ale czasu się nie cofnie przecież. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, elegancko, kobieco:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Kombinezon bardzo mi się podoba, szczególnie góra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze najlepszego :):)
    Czas dla wszystkich płynie , niestety ... Ostatnio przejrzałam sie sobie na zdjeciach i ... Zobaczyłam dojrzałą kobietę , ktora jeszcze sie nie czuje ... Życie .....

    Jakie Ty masz piekne paznokcie :):) i biżuterie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego z okazji imienin:)
    Wyglądasz bardzo elegancko, idealnie na tę okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. REWELACYJNY kombinezon!!! I REWELACYJNIE w nim wyglądasz!
    I gratulacje z okazji urodzinek;))

    Będziemy się razem starzeć blogowo.
    Ciekawe jak za 20 lat będziemy wyglądać?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego NAJ! Lusiuniu...
    Pooglądałam Twoje pierwsze wpisy i stwierdza, że wyglądałaś świetnie i wyglądasz świetnie.
    Masz rację, nie należy się zaniedbywać ale nie ma co szaleć, bo czasu nie zatrzymamy.
    Kombinezon masz super, świetna całość.
    Tak jest z tymi zdjęciami, czasami jest to dla ludzi sensacja, ja szukam miejsc "bez ludzi" ale o takie bardzo trudno.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie bo klasycznie lubię takie zestawy biel i czerń zawsze na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to imieninowe najlepszego!!!
    Elunia, Ty zawsz elegancka, z okazji czy bez zadbana i kobieca.... Biel czern uwielbiam - i tak fajnie opadajace na buty nogawki spodni!!!;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kombinezon, sama teraz zaopatrzyłam się w dwa ale w krótkiej wersjii
    Widziałam zwiastun tego filmu i bardzo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna klasyczna stylizacja, piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, such a chic look, love your blouse. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja :)) Kobieco i lekko super :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, sandałki obłędne :D

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...