czwartek, 26 kwietnia 2018

z dystansem do świata

W dzisiejszym świecie popularność mierzona jest liczbą lajków i followersów, która zdaje się najważniejszą walutą w wirtualnym świecie. Sztucznie wykreowane, wystylizowane postacie na portalach społecznościowych, celebryci o płaskich brzuchach, dzieci w wózkach designerskich, wiecznie młode kobiety, które wypełnia botoks - wszystko musi tu być idealne, bo jest tysiące obserwatorów oceniających i komentujących nasze życie. Gdzie więc jest miejsce na to prawdziwe, nie zawsze różowe? Może nie warto walczyć o popularność, nie zastanawiać się czy światu spodoba się to co chcemy pokazać. Dzisiaj niemodne jest odkrywanie emocji, okazywanie uczuć, ale w życiu każdego człowieka przychodzi taki moment, kiedy wydarza się coś, co każe nam pamiętać każdą sekundę tamtych chwil. Odważę się napisać , że wczoraj minął kolejny rok bez mojej mamy. Miałam wspaniała Mamę, która odeszła, ale nigdy nie przestałam odczuwać Jej miłości.


Dzisiaj jestem "cała nowa", oczywiście nie ja, bo moja data gwarancji już dawno minęła hehe, ale to, co chociaż w minimalnym stopniu poprawia moją aparycję. A wiec po kolei:

sukienka - Zara
koszyk - Zara
buty - Stradivarius

Życzę Wam miłego odpoczynku majowego a tym, którzy będą musieli iść do pracy - poczucia humoru.

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co będzie z tym światem, ale Ty wyglądasz pięknie cała nowa ☺ Wszystkiego Pięknego ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem nas porywa ta wirtualna rzeczywistość ale najważniejsze odnaleźć równowagę i nie dac się za bardzo wkręcać w te wszystkie trendy i nie mówię tylko o modzie.
    Koszyczkowe cudeńko !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki superancki koszyczek!!!!:D
    Cała reszta tez niczego sobie;)
    Ela, świetnie wyglądasz! Super szpilki i kiecka!

    Grunt, to robić po swojemu...
    I mieć własnie dystans do świata...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje nowości a koszyk to istne cudo:)))świat trochę wariuje,trzeba jednak żyć po swojemu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kochana. Śliczna sukienka i uroczy koszyk!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...