poniedziałek, 31 grudnia 2018

Do Siego Roku !!!

Kończy się 2018 rok. Jaki był? Nie najgorszy. Mogłam po raz pierwszy zachwycić się mazurskimi jeziorami, pobyć kilka dni w górach z moją córką, spędzić piękne chwile w Krakowie. Ty były fajne wakacje. Jesień przyniosła mi trochę kłopotów zdrowotnych ale pomału wszystko wraca do normy. Parę osób i to bardzo bliskich mnie zawiodło i rozczarowało ale też parę pokazało mi, kto naprawdę się liczy i na kim mogę polegać.
Za kilka dni przyjdzie nowy - 2019 rok. Nie robię planów, niczego nie oczekuję. Będzie mógł przynieść wszystko i wszystko zmienić. Może pozwoli mi spojrzeć inaczej w przestrzeń, może wygoni demony z mojej duszy.
Nowy rok - nadzieja na wszystko.
Czego życzyć Wam, moi Kochani?. Życzę zdrowia i szczęścia, reszta do bonusy od życia (jak napisała Ania, moja blogowa koleżanka).
Bądźcie dobrzy dla siebie. Do Siego Roku!!!!

To ostatni post w tym roku. Nie może więc zabraknąć choinki w tle.
Sukienka - Candytm.pl
kolczyki - ByDziubeka
buty - Victoria Delef


5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w nowym roku życze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusiuniu droga, życzę Ci by ten Nowy Rok był dobrym dla Ciebie czasem.
    Życzę także zdrowia, wszelkiej pomyślności dla Ciebie i Twoich Bliskich.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam dodać, że pięknie bardzo elegancko wyglądasz w tej sukience w ładnym świątecznym klimacie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś na zakończenie roku:))
    Trzymaj się czerwieni:D
    Najlepszego w Nowym Ela!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, pięknie wyglądasz, wszystkiego najlepszego w nowym roku, spełniania marzeń, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...