poniedziałek, 21 stycznia 2019

Dla Agnieszki.


Chciałabym móc skryć się w fałdach Twojej spódnicy - uciec, chociaż na chwilę - od problemów, rozterek, od tej całej dorosłości, na którą kiedyś tak czekałam. Znów chciałabym być malutką, beztroską dziewczynką. Znaleźć bezpieczne Twoje dłonie, troskliwe spojrzenie. Zmarzniętymi rękami próbuję zapalić światełko, nie jest łatwo, bo rękawiczki sztywnieją na mrozie. Opatulona w kożuch i gruby szal patrzę jak malutki płomień błyska w zamkniętym szkle, jakby szukał okazji, aby uciec w inne miejsce. Ale to co mogę Ci dać, to tylko to światło, reszta już się dla Ciebie nie liczy. Dlatego siedzę i pilnuję, aby nie zgasł. Widzę, jak pomału rozgrzewa zimny marmur, tworząc mokrą otoczkę wokół siebie. Czuję się jak "dziewczynka z zapałkami", pomimo zimna, tkwię w bezruchu. Światełko miga, przesuwa się po Twoim zdjęciu...na tę malutką chwilkę jestem znowu Lusią.
Wszystkiego dobrego - moja Agnieszko!!! - dzisiaj są Twoje imieniny.

W drugiej, trochę snobistycznej części bloga - moje spojrzenie na modę. Nie czuję się blogerką , nie przecieram szlaków modowych, nie miałabym tez odwagi nazwać się stylistką. Ot, takie moje hobby. Dzisiaj swój debiut ma futerko i jeansy kupione na wyprzedaży Zary i torebka Tous - czekała na mnie pod choinką.
Miłego Tygodnia Kochani!!!. Wszystkie Agnieszki ściskam bardzo mocno.

czapka - Reserved
golf - Zara
Kurtka - Zara
spodnie - Zara
botki - Embis
rękawiczki - Reserved
torebka - Tous




6 komentarzy:

  1. Piekny, refleksyjny tekst. Zycze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem też chciałabym znów być małą dziewczynką:))modowo jest fajnie:))futerko super:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. lata 70 :) wiecznie żywe
    śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba. Futrzak, super spodnie, rewelacyjne buty i torebka. Sweterek też :-)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajoski kożuszek!!!
    Ja się czuję po prostu szafiarką:D Bo lubię ciuchy :D I niekoniecznie te najmodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydawałoby mi się, że pisałam komentarz.
    Wzruszyłam się...
    A w zestawie bardzo Ci ładnie.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...