czwartek, 7 marca 2019

Życie to asymptota

Szukałam w necie informacji o rozliczaniu spółek i nagle wyświetliło mi się słowo związane z matematyką - asymptota i od razu je wygooglowałam. Lubię wiedzieć to czego nie wiedziałam do tej pory. Asymptota - to " linia, która biegnie ku innej linii i nigdy się z nią nie spotyka". To tak jak w życiu. Dlaczego? Bo życie też wyznacza nam pewne ograniczenia, których musimy być świadomi. Zawsze podobała mi się jazda na nartach ale wiem, że to nie jest sport dla mnie. Mam lęk wysokości i nawet mała górka plus narty wywołują u mnie blokadę. A do tego słabe kolana - argument, który można byłoby dołożyć w tym usprawiedliwianiu się. Więc po co jeżdżę w góry? Po to samo, po co ktoś, kto nie umie tańczyć słucha muzyki. Zachwycam się tymi, którzy to potrafią. Mistrzostwo innych ludzi jest cudowne. Trzeba w życiu znać swoje atuty i być świadomym swoich ograniczeń. Nikt nie jest doskonały. Popełniamy błędy, mamy lepsze i gorsze dni a czasami nam się zwyczajnie nie chce. Doskonałości nie ma, ale zdarzają nam się doskonałe chwile, kiedy czujemy się spełnieni - i nie dlatego, że jesteśmy najlepsi, tylko dlatego, że jesteśmy w zgodzie ze sobą. A więc nie dołujmy się, że czegoś nie potrafimy. Przecież fajnie jest pomyśleć, że są rzeczy nieosiągalne dla nas, jak te gwiazdy na niebie - do których nigdy nie dojdziemy. Ale dzięki temu świat jest bardziej kolorowy.

Babeczki- jutro ważny dzień - Dzień Kobiet!!! Świętujcie go tak jak chcecie a jeśli Wasz facet nie przyniesie Wam kwiatka to kupcie sobie go same. Najlepiej całe naręcze - niech wie, że jest zwyczajnym dupkiem.
No to hej!!!! - do następnego razu>

kurtka - Zara
spódnica - NA-KD
botki - Ryłko
bluzka - Chloe Kłobuck
,

4 komentarze:

  1. Ja mam dyskalkulię za to :D I niemoc w kuchni całkowitą:D
    Ale lubię Twoją kieckę i kożuszek! Buty mniej, bo za takimi nie przepadam, pomimo, że modne ostatnio;))
    Trzymaj się Ela!!!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy myślę ma swoje słabości.
    Mam prawo jazdy, a nie prowadzę samochodu...
    A Twoja spódnica i kożuszek cudne!
    Powiedziałam M.,że nie chcę kwiatów, jedziemy na dobrą kolację .:)
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica boska ! kolor wspaniały.
    Boję się wysokości i latania samolotem jak diabli, a i tak to robię :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam lęk wysokości a jednak nie boje się latać samolotem.

      Usuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...