wtorek, 26 maja 2020

Dzień Matki.

Macierzyństwo to amplituda różnych skrajnych uczuć. Czasem irytacja, złość, zawód a innym razem radość, wzruszenie, miłość, rozczulenie...Nie będę się przypierdzielać i oceniać żadnej z Was. Dzisiaj jest Wasze święto. Dzień Matki!!! Pozwólmy innym mamom kochać po swojemu. Niech podążają swoją własną drogą. Każda z nas jest wystarczająco zajebista.
Wszystkiego najlepszego Mamy, Mamuśki, Matki, Mamunie....

A w kąciku modowym chciałam Was zachęcić do noszenia kolarek. Znów wróciły do łask i nie tylko dla młodych dziewczyn. Matce w wieku dojrzałym - też wolno;-). Marynarkę już znacie, wisiorek zrobiłam sama, okulary wyhaczyłam w Tkamaxx-ie, czółenka na wyprzedażach letnich Embisu a torebeczka z Guees jest tutaj taką malutką kropeczką nad I.

Marynarka - H&M
T-Shirt - Zara
Wisiorek - hand made
kolarki - Mango
czółenka - Embis
okulary - Saint Laurent
torebka - Guees



1 komentarz:

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...