środa, 30 czerwca 2021

kochane lato

 "Natura uspokaja, pozwala przemyśleć, na czym tak naprawdę polega życie" /Signe Johansen/

Kończy się czerwiec - miesiąc kwitnących piwonii , a zaczyna czas pachnących łanów zbóż i śpiewu ptaków. Potrzebowałam natury, powiewu wiatru we włosach . Chłodu na ciele. Uspokoiłam oddech. Zatrzymałam się w odpowiednim momencie, zanim przepaliły się styki mojej wytrzymałości. Można od swojego życia uciekać albo przyjąć to, co przynosi los, jako część swojej historii. Może niekoniecznie chcianej ale swojej. Trzeba ją zaakceptować, choć pewnych spraw nigdy się nie zaakceptuje. Zostały wnioski. Trzeba zakumplować się z własnym JA i bezczelnie być sobą. Na własnych warunkach. Tyle ważnych momentów umyka nam z życia.  Bo gdzieś biegniemy, gonimy za czymś lub za kimś bezwartościowym, bo nie mamy odwagi przepraszać. Bo odkładamy ważne sprawy na inny czas. Ale wszystko do nas wróci. Trzeba tylko zadbać o swój święty spokój i wybaczyć sobie, że  akceptowało się mniej niż się na to zasługiwało.Przeszłam się dzisiaj drogą polną, słońce grzało niemiłosiernie, wiatr rozwiewał moje włosy a ja zdałam sobie sprawę, że jestem naprawdę silną babką. 

w stylizacji  - boho, które uwielbiam, szczególnie latem. Dziś ma debiut wszystko oprócz mnie, chociaż mój licznik biologiczny, mam wrażenie, że coraz szybciej pędzi.

Sukienka -  kłobucki bazar

klapki     -   Royal Fashion

torebka   -   Caribela.com

bransoletki Caribela.com

okuary   -  butik ByHat

kolczyki -  Rossmann











1 komentarz:

  1. Świetna kiecka, bardzo w stylu boho, z torbą w etniczne wzory tworzy świetny folk. Co do twoich potrzeb i przemyśleń, jestem na tak. Trzeba pokochać siebie najmocniej na świecie, też to późno zrozumiałam, kochałam wszystkich, ale dla siebie byłam jak macocha. A szczęśliwa kobieta, to szczęśliwa matka, żona, kochanka, siostra, itd. Żyj tak jak chcesz, jak pragniesz, tańcz w deszczu jeśli chcesz, albo ukryj się z książką pod kocem. To Twój świat i Twoje życie. Wyglądasz promiennie

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...