czwartek, 13 stycznia 2022

Zawsze spóźniona

 "Mierząc się z przeszkodą, człowiek poznaje samego siebie.  /Antoine De Saint-Exuper/

Nie było mnie tutaj miesiąc. Potrzebowałam zatrzymania, chwili oddechu...Ostatnio mam dużo do przemyśleń...na wiele tematów. Rok 2021 był dla mnie lekcją odpuszczania kontroli i zaufania. Teraz  przede mną jeszcze 352 dni roku 2022, które przyjmuję z wdzięcznością i pokorą, że nawet jak będa trudności to widocznie będą mi czemuś służyły. Co ma być...to będzie. Na wszystkie rzeczy pod niebem jest czas...Najważniejsze ,by nie stracić siebie z oczu, nie dać się złapać w sidła braków. Dbać o serce, bo jest ważne. Ono potrzebuje przestrzeni , by wzrosnąć na nowo. Nie  krzywdzić innych i samemu traktować się czule. I najważniejsze : nie bać się spojrzeć w oczy swoje i innych...Niech ten 2022 rok będzie po prostu dobry, tak zwyczajnie- bez żadnej filozofii. 

 Heh, hej!!!. Każdy morsuje na swój sposób.😏 Ja w zimowy mrożny dzień rozebrałam się do krótkiego rękawa. Trzeba się hartować💪 

Ma Paulina Krupińska , ma Aleksandra Kostka - mam i ja. Sweter od polskiej projektantki Violi Piekut. . Znalazłam go pod choinką. Od razu skradł moje serce. Z białymi spodniami z Zary i butami z DeeZee, które też są nowością w mojej szafie witam się z Wami po raz pierwszy w tym 2022 roku. 💓


 









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...