piątek, 24 czerwca 2022

Żongluj uczciwie.

"Wyobraź sobie, że życie polega na żonglowaniu pięcioma piłkami. Ich nazwa to: praca, rodzina, zdrowie, przyjaciele i prawość. Wszystko udaje ci się utrzymać w powietrzu /J.Patterson "Pamiętnik pisany miłością"./

Czasami ludzie nami manipulują tak bardzo i tak niepostrzeżenie, że człowiek zaczyna wierzyć, że nic się nie stanie, gdy raz upuści szklaną kulę. A tu wystarczy jeden raz, aby wszystko się rozsypało. Poza tym życie pokazuje, że  mało kiedy jest to  tylko jeden raz. Znam ludzi, którzy mając ponad 50 lat nie wiedzą czego chcą, jakie mają priorytety. Ich życie to wielki kołtun i frustracja.Trzeba wielkiego hartu i samozaparcia, aby utrzymać wszystkie kule. Bo w przeciwnym razie nikt nie zwróci nam czasu, który zmarnowaliśmy na szukanie tych zagubionych. Ja dokonałam wyboru, ale ktoś wciąż przesuwa granice, kwestionuje mój wybór, próbuje wytrącić mi z rąk ostatnią kulę. Życie pokazuje, że czasem któraś może spaść, ważne, aby w porę to zauważyć i szybko ją podnieść. Bo w przeciwnym razie można zgubić rytm. Nous y voila!!...ile Ci brakuje piłek w Twoim życiu?

Nadszedł czas powłóczystych sukienek. Polecam zajrzeć do Pepco, gdzie firma  Sugarfree sprzedaje swoją kolekcję. Cena sukienki to 70 zł. Klapki - to moja ulubiona marka czyli Zara i torebka z Tous.


 


 






3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz:)))bardzo lubię take długie sukienki:))))utrzymanie wszystkich kul bywa trudne...Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka przepiękna, nawet nie wiedziałam, że w Pepco są teraz takie :D

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...