sobota, 20 kwietnia 2013

Jestem jak wino:P

Przychodzi taki czas w życiu kobiety, kiedy to nie wypada pytac ją o wiek, tak!!!.......omijam sprytnie ten temat. Jednak  z wiekiem jest  podobnie jak z ciążą, chociażbyś chciała z całych sił ukryc ten fakt to i tak matematyka staje się nieomylna;-) a w wypadku wieku -grawitacja zrobi swoje :P
Skoro mam 24 -letniego syna i 19-letnią córkę to wiadomo, że nie jestem już nastolatką:-)
Moja mama zawsze mówiła....każdy przeżyty rok dodaje nam zmarszczek , ale nie martw się, dziękuj Bogu i ciesz się, bo są tacy, którzy Twoich lat nie doczekają.....I z tą maksymą życiową 18 kwietnia skończyłam kolejny rok mojego życia. Jestem jak wino, które długo leżakuje...jestem mocniejsza, szybciej uderzam do głowy i droższa, bo rocznik mówi sam za siebie:P
A najważniejsze jest poczucie humoru i dystans do samej siebie.








55 komentarzy:

  1. Najlepszego :))
    Nie wiem czy słusznie , ale pomyślałam ,ze do takich refleksji skłoniły cie urodziny ;))

    Pozdrawiam i nie liczę , godzin ni dat ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego raz jeszcze ;)
      Hahah wyczułaś cie zanim reszta treści sie ukazała ;) i zdjecia

      No , w takim zestawie ubrań to jak starsza siostra 24 - latka wygladasz !!! Jest świetny !!! Lakierowane szpilki - rewelacyjne!

      Usuń
  2. Kochana- w takim razie wszystkiego najlepszego!!! Wyglądasz przepięknie :) te spodnie są MEGA- z chęcią znalazłabym je w swojej szafie, ten naszyjnik też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisałaś w poście,muszę to zapamietać! właśnie tak powinnyśmy o sobie myśleć ! :) Życzę Tobie dużo zdrowia i uśmiechu na buźce i żebyś zawsze wyglądała ślicznie jak na tych zdjęciach!!!Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieć taką firurę i nie być nastolatką to wielkie szzęście, pięknie wyglądasz, zestaw mnie zauroczył. Wszystkiego NAJ! z okazji Urodzin, jesteś jak wino....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę wyglądasz rewelacyjnie;) figura do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat!! Super spodnie!!!! A wiek to tylko liczba..ja w ogole nie mysle o tym ile mam lat;-) a Ty wygladasz swiertnie...buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też urodziłam się w kwietniu tylko 11:))))wszystkiego najlepszego życzę:)))wyglądasz pięknie a figura modelki:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. O widze, ze wiecej nas tu Barankow;)))
    Elunia! Obys dalej w zdrowiu i swietnym samopoczuciu raczyla nas swietnymi tekstami i cudnymi stylizacjami na swoim blogu!!! Sto la Kochana! Milosci, spokoju i powodzenia.

    Spodnie sa po prostu przesliczne! Wygladasz jak malolata, a nie matka nastolatkow;))
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie dzis o tobie myślałam, Elu, że tez cos na chwile znikłaś z blogosfery :) A tu imprezę urodzinową mamy :) to wszystkiego naj z okazji urodzin, wiesz, ja z wiekiem, tez coraz bardziej siebie lubię... co to będzie jak setki dobijemy, o ile dobijemy :) bardzo podoba mi się ten secik z białą bluzką. czeń i biel - klasyka, tutaj w takim lekkim wiosennym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to wszystkiego NAJ:); ja też 18 kwietnia zdmuchnęłam o jedną świeczkę więcej niż przed rokiem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale wyglądasz i nie pytam o wiek;)
    Kobieta z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego, wiele szczęścia i zdrowia, i jak najwięcej powodów do radości :) :)
    Fajowe gacie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego !!!! ale Ty wyglądasz matko boska!!! Dałabym Ci z 30 lat a nie więcej!!! Spodnie są przecudne i Twoje nogi w prezentują się świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana , wszystkiego najlepszego i samych radosnych dni.
    Spodnie bardzo mi się podobają. Świetnie się prezentujesz i myślę , że to nie tylko kwestia ubioru ale też charakteru. Pozdrawiam -)

    OdpowiedzUsuń
  15. wowo Pani to ma styl w tym wieku (bez obrazy oczwyscie) ale to wyczucie do mody, no no podziwiam pełen szacun :) swietne spodnie ogromny + stylizacji :) jest naprawde bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego! :)
    Kolejny bardzo udany zestaw. Zdecydowanie odmładzający i dobrze skomponowany. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne spodnie, mam podobne :)
    slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spełnienia marzeń życzę, spóźnione ale szczere :) Wyglądasz rewelacyjnie!

    P.S. mam identyczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna figura, oby więcej takich pięknych spodni!

    OdpowiedzUsuń
  20. super spodnie! ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Spóźnione, ale jak najbardziej szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne spodnie, jestem zachwycona całością, prosto i nowocześnie ! Wygladasz doskonale !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny set! Spodnie pierwsza klasa! pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego!! Świetne spodnie!! Czadowo wyglądasz!! Wiesz wiek dzieci nie musi zdradzać Twojego ;-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego Najlepszego:) Świetnie wyglądasz w tych spodniach, to prawda co napisałaś, że z wiekiem stajesz się silniejsza i bardziej pewna siebie to widać bo tym secie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna notka,czysta prawda!
    Wszystkie najlepszego!
    Ubiór bardzo mi się podoba,spodnie sa genialne,apaszka również!
    Serdecznie pozdrawiam!

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. czerń i biel, to jest TO!!! ekstra portki:)))
    Samych udanych zakupów, jak najmniej zmarchów i zmartwień oraz solidnego zdrowia!!!
    Wszystkiego co najlepsze Ci życzę kobieto!!!

    Wyglądasz wystrzałowo, więc coś w tym winie chyba jest;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne spodnie:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pięknie wyglądasz, spodnie w wzór to świetny wybór :)
    Wszystkiego najlepszego, choć lekko spóźnione - szczęścia i spełnienia marzeń!
    pozdrawiam Cię bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaskakujesz mnie ostatnio - wyglądasz rewelacyjnie ! Spodnie są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz fenomenalnie! jestem w szoku że masz naprawdę tak duże dzieci ;o
    spodni zazdroszczę, pięknie podkreślają figurę:)
    ściskam:*
    ach i spóźnione wszystkiego naj z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz super!!! Fajny zestaw!
    Mój najstarszy syn ma 15 lat, jak idę do niego na wywiadówkę, nauczyciele myślą, że jestem jego siostrą:) To miłe! Myślę, że jak stoisz koło swojego 24 latka, można spokojnie pomyśleć, że jesteś jego dziewczyną:) Figurę masz do pozazdroszczenia! Pozdrawiam ciepło, Anna:)

    Dzięki Elu za miłe komentarze na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna wariacja B&W ! genialne portki i piękny szklany naszyjnik ...oj tak masz rację dystans do siebie i poczucie humoru najważniejsze !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw :)
    Idealny.
    Wszystkie trendy sezonu uchwycone :)
    WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow bardzo fajna stylizacja. Jestem pełna podziwu dla Twojej/Pani osoby, ponieważ właśnie mam okazję zobaczyć, że warto realizować swoją pasję bez względu na wszystko, nawet wiek (do tej pory myślałam, że już jestem za stara na bawienie się w blogowanie). Napisałam "nawet wiek" bo większość osób przekraczając pewną granicę wiekową siada przed telewizorem i tak dożywa swoich dni, co nie jest dobre. Powodzenia w dalszej działalności. :)) Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. sto lat, sto lat ! świetne wyczucie stylu :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Ciekawe zestawienie! Jesteśmy na TAK! Pozdrawiamy! ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. swietne spodnie i apaszka!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj-u Ciebie jak zawsze-PIĘKNIE,CUDOWNIE.Pozdrawiam serdecznie i bardzo wiosennie z Dobrych Czasów - zapraszam w odwiedzinki,a może na dłużej..

    OdpowiedzUsuń
  40. ♥ Dziękuję za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Spodnie mega, mam podobne, super w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dużo w tym racji. Z wiekiem stajemy się rozsądniejsi i bogatsi w doświadczenia. Będąc na studiach nigdy nie chciałam wrócić do liceum jak większość moich koleżanek. Teraz nie wyobrażam sobie znów być studentką. Tak mi dobrze, przeżyłam co przeżyłam, niektóre momenty nauczyły mnie czego wystrzegać się w życiu.
    Wszystkiego naj naj z okazji minionych urodzin**
    Co do stylizacji. Jest super a spodnie we wzorki obłędne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Choruję na ten naszyjnik! :)
    Genialne spodnie, stylizacja na wielki plus!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne spodnie, mam legginsy z bardzo podobnym motywem ;)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna stylizacja, świetnie Pani w niej wygląda :)
    Zapraszam do mnie, można też wziąć udział w konkursie, do wygrania 100 zł do H&M'u:)

    OdpowiedzUsuń
  46. nieważny jest wiek,a pani świetnie bawi się modom :) życzę długiego i również kolorowego jak obecnie życia.pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...