piątek, 6 września 2013

już wrzesień...


Pora żegnać wakacje. Pogoda nas jeszcze rozpieszcza, jednak wieczory nie są przychylne. W tym roku nie byłam na żadnym urlopie. marzyłam o Rodos, jednak na marzeniach się skończy. Praca...praca...dom....trochę zmęczona jestem. Ale nie ma co marudzić:-P

Zgodnie ze swoimi postanowieniami, zakupy jesienne robię rozsądnie, łączę ubrania z poprzedniego sezonu z nowościami. Kiedy ma się dorosłe dzieci to trzeba zacząć oszczędzać:D

Moja dzisiejsza stylizacja jest już wyrażnie wrześniowa.

Spódnica - mały butik (ubiegłoroczna i już była na blogu)
Buty - Baldowski ( też nie z nowej kolekcji:P)
Sweter - Stradivarius NOWY :P
Torebka- David Jones NOWA:P

Uczę się rozsądnego wydawania pieniędzy z czego najbardziej zadowolony jest mój mąż.




A na koniec taki żarcik, psikus wiatru:D

Miłego weekendu.



33 komentarze:

  1. co za figura! :-) niestety, jesień czuć w powietrzu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra spódnica!
    Czy nie powinno być tak, że mając dorosłe dzieci NIE musimy już oszczędzać?
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu, duze dzieci to wieksze wydatki a moj portfel wciaz ten sam:-)

      Usuń
  3. :)) witam , cieszę sie ze wróciłam i że mimo różnych wątpliwości nadal blogujesz . Lubię twoją wrażliwość i refleksyjność :))
    Lubię tez Twoje Stylizacje . Zwłaszcza te bardziej młodzieżowe . Dzisiejsza jakoś mi nie przypadła do gustu :( każda z rzeczy osobno tak , razem jakoś czegoś mi brak. Za to kwiecista koszula z poprzedniego postu wgniotła mnie w fotel i w głowie zaświtał pomysł , ze ja tez chce ... Mimo ze potrzeb jesiennych wiele .... Moja młodsza córka idzie do szkoły !!!! Tak , inny system ;) 15 września start i już od 3 roku życia :)) ale sie nie martwię , to mądry i przyjazny maluchom system ....
    Wrzesień jest pięknym miesiącem więc depresji sie jeszcze nie poddawaj, nastroje sie udzielają więc pamiętaj o tym odwiedzając Nienazwaną :)) którą serdecznie pozdrów ode mnie !!!
    I Ciebie tez serdecznie pozdrawiam !!!!
    I mam nadzieje ze w końcu uda nam sie spotkać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu, ze zagladasz do mnie, lubie Twoja bezporednosc i szczerosc. Tak to juz jest, ze nie wszystko musi sie podobac. Do mody podchodze z rezerwa a blog pozwala mi oderwac sie od codziennosci.
      Tez mam nadzieje, ze sie zobaczymy na zywo;-)

      Usuń
    2. No właśnie. Tyle tylko ,ze w tym naszym wirtualnym świecie ;) czasem nie zawsze jesteśmy szczerzy w tych naszych zachwytach. A i nie zawsze musi nam sie wszystko podobać ... O czym jakoś zapominamy :)
      A
      Ja sobie tak myśle , że jeżeli w komentarzach będę autentyczna to komplement ma większa wartość ;))
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
    3. Masz racje.Aniu, ale tak to juz jest, ze dziewczyny pokazujace swoje stylizacje nie toleruja krytyki. Kiedys na Szafiarkach bylam barrrdzo szczera i drogo mnie to kosztowalo. Skrytykowane dziewczyny tworza anonimowe komentarze i nie przebieraja w slowach. Ale z mojej strony to ci nie grozi....haha ,bo ja mam dystans do siebie.
      Buziaki,

      Usuń
    4. No wiesz .... Ja pisuje tylko na blogach mądrych kobiet i dziewczyn ;))
      i ważny dla mnie jest kontakt z drugą osobą ... Po to blog ...
      1002 Fałszywe zachwyty tudzież inne korzyści płynące ze współprac mnie nie interesują
      Ale mam sporą satysfakcję z tego , że kilka może kilkanaście osób zagląda do mnie i tak sobie pisujemy ;)

      Usuń
  4. Najbardziej spodobały mi sie buciki i torebka. Super by było gdybys do spódniczki załozyła lekką marynareczkę . To takie moje własne spostrzeżenie. Pozdrawiam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Grazynko za opinie, jest dla mnie bardzo wazna, bo jestes kobieta , ktora ma wyvzucie stylu.
      Z marynarka z pewnoscia byloby bardziej lekko, zwiewnie. Zalozylam dluzszy sweter, aby uzyskac efekt bardziej jesienny.
      Buziaki

      Usuń
  5. Żakiecik byłby super ale ze sweterkiem też fajnie :D Wszystkie fotki super ale ostatnia najfajniejsza :))))Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzieki Kasiu, ta ostatnia fotka to taki zarcik. Ciesze sie, ze to rozumiesz:D

      Usuń
  6. ja jesienią zawsze wydaję mniej, bo zwyczajnie jesienno-zimowe ubrania mi się nie podobają :( I tak oto w ten sposób, co roku jesienią narzekam, że nie mam się w co ubrać :)

    ostatnia fotka rewelacyjna :D Spódnicę masz cudną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać jeszcze trochę lata :) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnie jak panie, które pisały wcześniej, do tej cudnej spódniczki na pewno ładnie wyglądałby żakiecik, ale jak piszesz chciałaś trochę akcentu jesieni. Ja pocieszam się, że przecież ciągle jest kalendarzowe lato i w południe jeszcze dosyć ciepło. Buty i torebka - rewelacyjne, a ostatnie zdjęcie... niesamowite... nogi zgrabne, więc wiatr wiedział, co robi... Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jakie piękne nogi !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozsądnie jak napisałaś i bardzo elegancko:)))torebka i buty są świetne:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Marilyn Monroe!!!:) Bardzo elegancko i z klasą ale nie nudno bo czerwone dodatki świetnie podkręciły stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ostatnie zdjęcie mogłaś dać jako pierwsze - taaaakie nogi!!!
    Mnie rozsądek ostatnio opuścił - nakupowałam trochę ciuchów, ale ja tak mam na przełomie lata i jesieni, to mój ulubiony czas w roku. Dostaję nową porcję energi, uwielbiam jesienne ubranka, swetry, kominy, czapki itp...
    Co do zestawu, to ja się w zasadzie nie powinnam wypowiadać, gdy prezentujecie (Ty i inne panie) eleganckie elementy garderoby, bo ja mało elegancka i nie umiem ocenić takich zestawów. No i nie o ocenę chodzi(wg mnie). Ja bym założyła do tej spónicy grube rajty, sznurowane botki, jeszcze luźniejszy sweter i czapę na głowę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wyglądasz:) bardzo podoba mi się Twoja spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódniczka!
    Mam podobną i też ją lubię;)
    A dodatki fantastyczne, kolorystycznie super!

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorystyka ładna, ale spódnica nie pasuje do swetra - sweter zbyt przeźroczysty i widać odciętą talię co nie ładnie się prezentuje. do takiego fasonu spódnicy widziałabym inną bluzkę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. That skirt is soooo nice. xa

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Popieram Lusiuniu taki rozsądek, to jest sztuka nie kupawać nowego a i tak pięknie wyglądać. Świetna spódniczka i Ty ślicznie w niej wyglądasz, następnym razem może będzie z żakietem , jak sugerują dziewczyny, bo spódniczka ma w sobie niebywałą moc. Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu! Jak dla mnie to spodniczka gra tu pierwszoplanowa role, jest super! Dlatego takze wolalbym, zebyc wlozyla do niej cos "krotszego", zeby widac bylo takze jej gore:) Torebeczka i buty - swietne!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the outfit totally! Awesome!!!
    The skirt is a stunner. The baby pink sweater is so adorable with it.
    The red shoes and bag are a perfect match. Love the look.
    Do stop over my blog too dear.
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw, wszystko ładnie dobrane, torebka super:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, milo będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki przypadły mi do gustu, sweterek ładny ale raczej ubrałabym go do wąskich spodni, leginsów, aaa i masz piękne nogi więc możesz pozwolić sobie na taką spódniczkę, czego szczerze zazdroszczę ;)... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie wyglądasz!! Spódnica jest genialna!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna spódnica! ;-)
    super set!
    pozdrawiam ciepło
    xoxo ;-***

    OdpowiedzUsuń
  24. ____@@@@@@
    _________@________@________@@@@@@
    ________@___________@_____@_________@
    ________@_____________@@@__________@
    _________@___________________________@
    __________@_______@@@@@___________@
    ___@@@@@@____@@@@@@@_________@
    __@_____________@@@@@@@_________@
    _@_____________@@@@@@@@_______@
    _@_____________@@@@@@@@_____@
    _@_____________@@@@@@@______@
    ___@____________@@@@@_________@
    _____@@@@@_______________________@
    _________@@_________________________@
    _________@___________@@___________@
    __________@________@@__@@@@@@@
    ___________@_____@@
    ____________@@@@_@
    ____________________@
    ____________________@
    ____________________@
    _____________________@
    ______________________@
    ______________________@____@@@
    ______________@@@@__@__@_____@
    _____________@_______@@@___@@
    ________________@@@____@__@@
    _______________________@
    ______________________@
    _____________________@

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wrzesień i twoja wrzosowo-wisniowo-wrześniowa stylizację! Zachwycona jestem wszystkim razem i z osobna, a ostatnie zdjęcie-jakie zalotne! Nogi idealka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Buciki i torebeczka <3 Podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...