niedziela, 29 grudnia 2013

Świąteczny czas


Dawno mnie nie było. Grudzień to dla mnie trudny miesiąc z powodu osobistych przeżyć. Chciałam pobyć sama ze swoimi myślami. Przygotowania do Świąt i chwile z bliskimi zapełniały mój czas. Obiecuję, że teraz nadrobię braki na moich ulubionych blogach.
Dzisiejszy post jest z choinką w tle i w towarzystwie mojego syna. Postanowiłam opublikować Jego zdjęcia za karę, że wyśmiewa moje sesje fotograficzne :P

Na blogu Niemodnapolka, ktoś próbował wciągnąć mnie w świat intryg. Hmm, może kiedyś byłabym gotowa zamotać się w te przepychanki, ale dzisiaj już nie.
Wynurzenia Anonimów kompletnie mnie nie kręcą, jeżeli Ktoś nie ma na tyle odwagi, aby się podpisać pod komentarzem to znaczy, że jest tchórzem. A tchórzy nie szanuję. Szczerze mówiąc, nawet nie wiedziałam, że blog o takiej nazwie istnieje, dopiero ktoś w komentarzu napisał, że trafił do mnie z Niemodnej. Redaktorzy tego bloga to też Anonimy:P
Amen, to tyle o tym.

Kochani, polubiłam spódnice i dzisiaj moja nowa zdobycz w roli głównej. Spódnica... wyszperana w małym opolskim butiku. Podoba mi się, że jest taka inna, że nie widziałam takiej samej ani nawet podobnej na innej kobiecie. Dodałam prostą bluzkę z Gatty i prezent, który czekał na mnie pod choinką, naszyjnik od dzieci. I jestem... życząc Wam pomyślnych ostatnich dni tego roku.








25 komentarzy:

  1. Chyba nie warto komentować ... Janie początku wylaczylam opcje komentowania z anonima , i sama założyłam od razu konto kiedy chciałam coś skomentować . Pomyslal , ze to cholernie odważnie zaprosić kogoś obcego do swojego swiata i ze jeżeli chce sie wypowiedzieć to uczciwie jest rownież pokazać swoją twarz . Założyłam tez szczerość . Nie pisze sweet komci kiedy po cichu mysle ze Sorki , ale mnie nie przekonuje .... Nie warto użerać sie...
    Dziś podoba mi sie spódniczka i granat . Cudnie zastępuje czerń :))
    Dobrze Cie widzieć znowu , bo lubie jak piszesz ... Mądrze i od serca ....
    Pozdrawiam Eluniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dawno Cię tu nie było :) Piękna choinka, ślicznie wyglądasz( całą promieniejesz), fajne zdjęcia z synem- święta to magiczny czas!!!
    co do niemodnej polski- z tymi anonimkami niestety tak jest- ja ciągle dostaję komety jako to jestem gruba itd ;/ jak się komuś tak chce??? hmmm??
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak! Dawno Cię nie było ale dorze, że już jesteś.
    Śwtnie wyglądasz, zdjęcia z synem to jak z kolegą...
    Co do Niemodnych to nie oglądam, nie czytam, tam prawie same anoniny,,,,i jad się wylewa...
    Pozdrawiam Lusiuniu, wszystkiego Naj! w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lusiuniu witaj! Super, że jesteś. Choinka okazała, ale Ty prezentujesz się tak dziewczęco, że faktycznie Twój syn wygląda bardziej na kolegę. Życzę Tobie i Twoim bliskim samych dobrych dni w Nowym Roku, spełnienia najskrytszych marzeń. Nie ma sensu czytać, co piszą anonimy, te złośliwe oczywiście. Pamiętam, jak byłam jeszcze anonimowa, zawsze się podpisywałam i nikomu niczego przykrego nie pisałam. To smutne, że są ludzie nieżyczliwi... Myślę, że są chyba bardzo przy tym nieszczęśliwi. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!!! Wspaniałej zabawy sylwestrowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica. :)
    Co do Niemodnych, to tam często ludzie czepiają się, komentują od tak dla zabawy, oczywiście anonimowo. Byle się ponabijać. A sami nie mieliby odwagi, by pokazać swoją twarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka świetna:) fajny kój i wzór,
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódniczka i cudny naszyjnik:)))bardzo się cieszę że znów jesteś:)))co do złośliwych anonimów nie ma co zaprzątać sobie głowy,dla mnie blog to przyjemność i nie będę się wdawać w takie intrygi:)))syn przystojniak:)))Pozdrawiam serdecznie i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. I bardzo dobrze że polubiłaś spódnice, bo z takimi nogami nie powinnaś ich zdejmować!! Pięknie wygladasz!! Spódniczka urocza!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna spódniczka i cały look jest świetny :) Dobrze, że już jesteś :)

    a co do tematu niemodnych i anonimów..... to trzeba tylko współczuć. Sami tchórze i bardzo nieszczęśliwi ludzie, którzy zatrują się niedługo własnym jadem. Mi jest ich nawet żal, bo nie umieją się cieszyć małymi rzeczami (o ile w ogóle jakimiś się cieszą), jak więc mają być szczęśliwi? Ostatnio dostałam komentarz, że jestem grubą świnią i żebym schudła, no śmiech mnie ogarnia jak sobie o tym przypominam :D Z drugiej strony sobie myślę, że ta osoba ma niezłe poczucie humoru, w końcu każdy zarzuca mi anoreksję i inne dziwadła a tu proszę, gruba świnia :D Spodziewam się teraz, że jakaś nieszczęśliwa dusza to przeczyta i wlezie na mój blog aby wypluć jad w moją stronę, zawsze tak jest, kiedy o nich piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! :) Spódniczkę ma genialną .... i jakie noooooooooooogiii!!! WOW!!! Pozazdrościć ;)
    Ja wyjątkowo się wyciszyłam i niestety objadłam w te Święta :P :D Trzeba się teraz poruszać, tzn. wrócić do normalnego trybu życia.... bo niestety znowu nie poszło w cycki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeej spódniczka idealnie na Tobie leży ! :)) Laska z Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna ta spodniczka, swietnie wygladasz!

    zapraszam Cie na konkurs. do wygrania bon na 100$. Mala konkurencja wiec warto sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, fajowa! Zazdroszczę! Całość wielce udana:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna spódniczka!
    wręcz idealna!

    pozdrawiam Cię serdecznie,
    szczęśliwego 2014!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódnica - bardzo mi się podoba, bo uwielbiam taki fason ! Piękny naszyjnik !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jest świetna. Koszulka i rajstopy w granacie + spódnica z nawiązującym granatem i innymi barwami + szpilki. Powraca Pani w najlepszej odsłonie. ! Zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz genialnie w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O , a ja nie wiedziałam, że taki blog istnieje, az wlazłam tam z ciekawości, choc szybko opuszczam miejsca gdzie pachnie intrygami:) jestes spowita w moje ulubione kolory:) zycze ci bardzo dobrego Nowego Rou, tylko tyle i aż tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz fajnego syna! przystojniak i uśmiech ma Twój:D
    hehehe, a mnie tam nie znalazłaś? bo już na jednym podobnym portalu wylądowałam;) nie wiem czy wiesz, ale branie sobie czyjegoś zdjęcia jest karalne tutaj Alcyna, to dokładnie opisała http://alcyna.blogspot.com/2010/12/prawo-autorskie-i-ochrona-wizerunku.html, gdybyś się bardzo wkurzyła, to możesz ich nawet do sądu podać:/
    mam nadzieję, że ze zdrówkiem już ok ale w razie czego życzę Ci go jak najwięcej w Nowym Roku!!!:D
    do tego moc radosnych chwil!!!
    a swiąteczny zestaw miałaś rewelacyjny!!! super pozytywny! jest kolor - jest moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niema co się przejmować, zawsze znajdzie się ktoś, kto przez zazdrość choćby od razu ma do kogoś jakieś "ale". Trzeba to zostawić za plecami, tak jak stary rok :).

    I spódnica cudowna!

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. To chyba najlepsza decyzja, żeby nie wchodzić w " niemodne".
    Co do stylizacji , to bardzo mi się podoba. Spódniczka jest jedyna w swoim rodzaju.
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany ale super wygladasz! naprawdę genialna spódniczka i ogólne zestawienie kolorów:)
    Wszystkiego dobrego Ci życzę i masz rację- anonimami nie warto sobie głowy zawracać:)
    Pozdrawaim:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka ma piękny wzór ! A naszyjnik dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu - no cóż! Pozostaje pogratulować, że wzbudzasz takie kontrowersje :-) Cha cha ;) Nie pozwalasz przejść obok siebie obojętnie. A na poważnie, dobrze, że zostawiasz to poza sobą i nie wplątujesz się w to, chociaż zawsze gdy ktoś nam coś zarzuca (nie wiem o czym był tamten wpis na Niemodnych) mamy ochotę odpowiedzieć, co wynika z emocji. Ale my z Lucy nie odpowiadamy na głupie komentarze - mogłybyśmy, ale nie warto. Znamy swoją wartość i Ci, którzy nas już trochę znają, wiedzą o co w tym wszystkim chodzi i jakie jesteśmy naprawdę. // Gratuluję Ci, że stworzyłaś ciepłą i kochającą się rodzinę, Kingę już widziałam na fotkach, syna raz - bez koszulki, w którymś z Twoich wpisów ;p Pozdrowienia i uściski :* M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj to jest moja wymarzona spódniczka (widziałam ją w ptaku przed świętami a fundusz świąteczny jej nie obejmował) i to w idealnym zestawie! Lepiej bym tego nie skompletowała. Syn przystojniacha:) A niemodnymi nie ma się co przejmować swoją drogą ciekawe kto zgłosił.Jedną znajomą blogerkę urządziła w ten sposób jakaś koleżanka o ile dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...