wtorek, 3 grudnia 2013

Witaj grudniu.


Nie lubię listopada, jest buro i pochmurno. Wtedy najchętniej zamykam się w swoim domu i z kubkiem ciepłej herbaty czekam, czekam na lepszy czas...rozmyślam i robię na drutach. Taka moja mała chandra.
Miałam ochotę zawiesić prowadzenie bloga, odpocząć trochę od robienia zdjęć. Przestałam zaglądać do Was, zajęłam się czymś innym, ogarnęła mnie codzienność domowych i zawodowych obowiązków, rutyna.
Jednak dzisiaj zatęskniłam za Wami, tak zwyczajnie, po ludzku. Za blogami, kryją się ludzie, których polubiłam i chociaż wirtualny świat nie zastąpi realnego to z całą swoją świadomością mogę powiedzieć, że jesteście dla mnie ważni. Każda z Was ma inny styl, nie wszystko trafia w mój gust, piszę to z pełną świadomością, nie chcę Was urazić, ale to nie jest ważne. Najważniejsze jest to, że tworzymy tutaj wspólnotę, taką wirtualną rodzinę:D
Moda przemija jak pory roku a przyjażń pozostaje.
Koniec roku to dla mnie zawsze czas rozmyślań i refleksji, ten kto poznał mnie już trochę będzie wiedział co mam na myśli.

A dzisiaj stylizacja andrzejkowa, takie domowe zdjęcia przed wyjściem na imprezę.

bluzka - Zara
spódnica - mały butik
buty - Baldowski
torebka - n/n
zegarek- Quess

34 komentarze:

  1. Witaj Lusiuniu. Cudnie wyglądałaś na Andrzejkach. Nóżki... ach. Całość bardzo szykowna. Spódniczka jest niesamowita. Cieszę się, że jesteś, ja też miałam dylemat, czy zawiesić blog... Za wiele niedobrych rzeczy spadło na moją głowę... Blog powoduje jednak , że odrywam się na moment od problemów i spotykam się ze wspaniałymi osobami - więc zostałam... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądałaś, świetna spódnica i super nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elcia super kiecka! Cieszę, ze i Ty po przerwie znów jesteś:)) Cudownie sie prezentujesz:) buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieraz tak jest, że trzeba odpocząć od bloga, od tego nieprawdziwego świata, za którym paradoksalnie kryja się prawdziwi ludzie, czasem odpocząć od siebie samej... posłuchac ciszy, odnaleźć sie w prostocie codziennych czynności, a gdy zatęskni się - powrócić :)
    Bardzo dziewczęco wyglądasz w tej spódnicy, nie musze chyba mówić, ze to moj ulubionyfason...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) Spódnica ma super krój i ładnie dopasowałaś ją z bluzką, wyglądają razem jak jedność :)

    Każdy czasami potrzebuje odpocząć i mi też takie myśli po głowie chodzą :) Może czas na jakiś urlopik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że do Nas wróciłaś;) a w tym zestawie wyglądasz bardzo uroczo i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za nogi !!!!!!!!!!!! Masz obłędnie zgrabne nogi dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze sie Elu, ze jestes znowu! Moda moda, ale ja najbardziej lubie wracac na blogi ludzi zyczliwych i autentycznych. Takich jak Ty… Wiec rob sobie przerwy jesli potrzebujesz, ale nie znikaj zupelnie, bo tu ludzie na Ciebie czekaja!;)))
    I na Twoje ciuchy oczywiscie;) Pieknie wygladalas w dniu imprezy. Bluza swietna, mlodziezowa, spodniczka ma super kroj, no i "obcas" obowiazkowo - kobieco i stylowo.
    Buziaki! Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo :) pięknie Wyglądałaś ! spódnica piękna, ciekawy materiał. Od jakiegoś czasu kusi mnie ten fason :D
    P.S. Widzę że nie tylko ja mam takie dylematy, jesień i zima wyjątkowo mi nie sprzyja, za krótki dzień, za mało czasu! a co najgorsze brak chęci na cokolwiek.....ale walczę z tym :DDD byle do wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Listopad jest ciężki ... Sama kiepsko go znoszę :) na blogu umieszczałam zdjecia , które zrobiłam jeszcze w październiku ... Sama tez w moim podsumowującym 100 poście , Rozwazałam zawieszenie bloga , skoro jego cel w jakiś sposób został osiągnięty ... Ale Wasz odzew i to co czuję do tych osób stojących za blogami ... Zadecydował ,że jestem i będę .....
    Ty , podobnie jak ja nie szukasz Poklasku i 1000 obserwatorów , nie potrzebujesz firmowych bonusow ;) ... Za to pobudzasz do myślenia , jesteś autentyczna i dlatego zamiast 100 komentarzy typu kopiuj - wklej , masz 20 ale pisane od serca ! A to chyba ma większa wartość !

    Co do Andrzejkiwej stylizacji - lubie , ze nie dajesz sie wcisnąć w stereotyp kobiety - matki dorrastajacej dziewczyny ;) i dorosłego syna , tylko siegasz po młodzieżowe Stylizacje - zwłaszcza ze warunki masz - świetne nogi i figura ! Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!!! Wygladasz CUDOWNIE!!! idealna stylóweczka andrzejkowa :))) Rozkloszowana spódnica jest idealna :)))
    a co do blogowania- myslę że każdą z nas dopada taka chandra ;/ i mi sie ostatnio zdjęć robić nie chcę, zimno na dworze i ponuro ;/ Jest zima więc czekam na śnieg!!! Jednak ciagle na wmoje ulubione blogi zagladam bo uwielbiam to robić!!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie!!! nogi masz przezgrabne!!!!
    żebyś mi nigdy bloga nie kasowała albo coś w tym stylu;))
    czasami każda z nas robi sobie przerwę, byle do wiosny:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja super! Ale to Twoje nogi przykuwają najwięcej uwagi bo są REWELACYJNE :) Czasem trzeba odpocząć od blogosfery by wrócić z nową energią a gdy za oknem bury łatwo o jesienną chandrę :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie i elegancko :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna spódnica! pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wygladasz pięknie! z mila checia bym wskoczyla w ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję że andrzejki się udały:)))wyglądałaś pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny wpis, ja ,mam podobnie, nie znam moich czytelników, ale jakby już znam :) dobrze ich kojarzę i bardzo sobie cenię :) świetnie wyglądasz, zwłaszcza w tej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy pięknie za komentarz, milutko, że zajrzałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądasz obłędnie, buty mistrz:))

      Usuń
  20. Fantastyczna spódniczka! Bluzce też sie przyglądałam w Zarze ale jej nie kupiłam i to chyba był bląd... :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna spódniczka!! Bluza też super, obczajałam ją w zarze ale nie kupiłam bo mi się budżet na ten miesiąc skończył;) Dla mnie koniec roku też jest bardzo trudny tak depresyjnie ale cieszę się że najbardziej znienawidzony miesiąc listopad już za nami:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Jaka Ty piękna jesteś w tej spódniczce, nogi masz doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz Lusiuniu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, jakie piękne zdjęcia:) i te zgrabne nogi ...:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. długość spódniczki wprost stworzona dla ciebie:)rewelacja

    P.S. Ja też dostaję jesienno/zimowej chandry, ale jakoś trzeba żyć;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna spódnica. Masz baaardzo zgrabne nogi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam tu z "Niemodnych..." i zostanę na dłużej, bo to jeden z niewielu blogów, które są autentyczne. Podobają mi się te stylizacje, nie zawieszaj bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  28. szpileczki pierwsza klasa:) wyglądasz zjawiskowo, kobieco:)) extra+++ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na nowy post, bo ten już widziałam:)) buziaczek:)

      Usuń
  29. you have very sexy legs x x Dicky Doo UK

    OdpowiedzUsuń
  30. Ela, pozdrawiam świątecznie i noworocznie, niech spełniaja się marzenia...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...