niedziela, 30 marca 2014

Wiosenne róże

Fajny, ciepły weekend zachęcał do spacerów. Co prawda zmiana czasu na letni wprowadziła trochę zamieszania do mojego organizmu...dłużej spałam, obiad był póżniej ,ale w zamian, wieczór mam dłuższy. Dzieci się "rozjechały" (hmm dziwne słowo chyba niepoprawne:-P) i ja mam czas na nowy post.
Dzisiaj będą róże na dole i na na górze a wśród róż mężczyzna jeden. Dołączył się do nas znienacka, żartując i przeszkadzając. A ponieważ kij ma dwa końce, więc w ramach kary za grzechy Jego zdjęcia zostaną opublikowane.



Broniłam się przed nimi tak długo jak mogłam, ale oczu nie oszukasz. Nieostrość widzenia zaprowadziła mnie do okulisty i voila...jestem okularnicą



Kinga

spódnica - mały butik
kurtka - Reserved
buty - Baldowski



Kamil
kurtka - Zara
spodnie - Big Star
bluza - n/n
buty - CCC

19 komentarzy:

  1. Śliczna ta różana bluzka:))obydwie z córką wyglądacie świetnie:)))mam podobny kolor butów:))młodzi piękni:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu super kolorowa i odważna Twoja stylizacją :) pięknie wyglądasz ! Natomiast stylizacją Kingi wgniotła mnie w fotel ! Boska spodniczka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie połączyłaś kolorki i cały zestaw wygląda rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjawiskowo! ja chcę tyle róż, ale czadowo:)) pozdrowionka dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak mi sie podobaja takie wiosenne ubraniowe bomby kolorystyczne!;) ja jakos tak nie potrafie… ale u Ciebie i Kingi wyglada to mega optymistycznie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, super kolory! Aż chce się żyć:))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Was fajne, wiosenne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lusiuniu, śliczne z Was różyczki. Zarówno Twoja bluzka, jak i spódniczka córki są rewelacyjne. A ten mężczyzna też przystojniak, że hej! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Różyczki są fantastyczne i te na bluzce i spódniczce!
    Mężczyzna również ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pozytywnie zaskoczona ! Nowoczesna mamuśka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże Twe soczyste!!!! Wymodziłaś się idealnie!!! Szpilki tez mi wpadły w oko:D
    Dzieciaki masz udane - córa śliczna, syn przystojniak!!! Ale wiadomo po kim:D
    Super wyglądają i do tego w głowie poukładane...nie mogę się doczekać kiedy mój wyrośnie z gimbazy;)
    A w okularkach ekstra wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne z Was wiosenki, piękną masz bluzkę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zachwycona Twoim zestawem, cudowny :) A okulary bombowe i bardzo Ci w nich do twarzy :) No i młodzież masz fantastyczną :) Pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie zakolorowałyście! a kwiaty mój ulubiony, szalenie kobiecy motyw! Jaka twoja córcia zgrabniutka w talii! Po mamie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys taka talie mialam a dzisiaj probuje ja znalesc...bezskutecznie. Haha
      W pewnym wieku trzeba miec dystans do sienie i poczucie humoru

      Usuń
  15. fajny rodzinny post! :) wszyscy świetnie wyglądacie. zestaw brzoskwiniowych spodni i bluzy w kwiaty + neonowe szpilki - mistrzowsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne limonkowe buciki. Bardzo mi się podobają. Bardzo podoba mi sie też spódniczka córki- piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia:) oby tak dalej :) z uśmiechem przez życie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a wiesz, niedawno kupilam podobna bluzke w roze tyle, ze z krotkim rekawem :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...