niedziela, 10 sierpnia 2014

Jeszcze kilka dni i będę miałą 2 latka:P

Zniknęłam na jakiś czas, powód jest banalny, mój osobisty fotograf ma wakacje i chodzi swoimi drogami. Zwyczajnie nie ma dla mnie czasu:P Tak to jest, że dorosłe dzieci mają już swój świat. Dzisiejszą niedzielę udało mi się spędzić razem z córką i dzięki temu mogę kilka zdjęć dodać do bloga.Przyznam się, że zaglądałam do Was od czasu do czasu,aby sprawdzić co słychać na moich ulubionych blogach, jednak nie komentowałam, chciałam się przekonać czy potrafię się odzwyczaić od blogowania. Wróciłam, więc jednak nie, bo blog jest jak narkotyk, raz spróbujesz a potem trudno o detox:P
Za kilka dni mój blog będzie miał 2 lata. Nie dodaję wpisów regularnie i nie mam zbyt wiele postów,bo blog powstał jako antidotum na nudę i trochę dla zabawy. Niech więc świat kręci się dalej.

Czas letni nieubłaganie zaczyna się kończyć, pora więc pomyśleć o wakacjach i odpoczynku dla siebie. Lubię czuć dotyk ciepłego piasku pod stopami, gdy w kraju już zawiewa chłodem. Wrzesień to dobry czas na wyjazd.

Dzisiejsza stylizacja to moje nowości. Kombinezon wysłałam ze strony polecanej przez Kasię Tusk. Torebkę kupiłam na wyprzedażach letnich tak samo jak pierścionek. Jedynie buty są z ubiegłego roku, ale rzeczy, które lubię zatrzymuję na dłużej.

Ciepło pozdrawiam odwiedzających mnie tutaj:D


kombinezon - Mosquito
buty - Ryłko
torebka - Monnari
pierścionek - Orsay


14 komentarzy:

  1. Świetnie CI w kolorze chabrowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z toba , blogu trochè jak narkotyk ... Nawet jak samemu scenic nie publikuje to ciekawość co w "świecie " i u innych słychać !
    Świetny kombinEzon , piękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten autokorektor ..
      Mnie najbardziej brakuje twoich tekstow .

      Usuń
  3. uwielbiam kombinezony a ten Twój chętnie bym przygarnęła;) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz w tym kombinezonie:) kolor również idealnie dobrany, pozdrawiam i słonecznego dnia:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Lusiuniu Ci w tym kolorze. Niebieskości od zawsze przyciągały mój wzrok. Gratuluję wytrwałości, bądź na tyle ile możesz. Bardzo lubię Cię odwiedzać. Ja też mam zaległości ostatnio na blogach. Bo przecież są sprawy ważne i ważniejsze... Pozdrawiam Cię baaardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwazniejsze żyć swoim rytmem. Nic na siłę, a że się tęski to normalne, nawet za blogowaniem :-)
    Fajnie, że jesteś. Kombinezon super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma całej sylwetki na zdjęciu z przodu.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci w tym kombinezonie, piękny kolor i cuuudna torebka.
    Wszystkiego NAJ! Lusiuniu, bloguj nam jeszcze długo.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny ten kombinezon ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezony są na topie i pięknie się wpisujesz w trendy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie potrafie nosić kombinezonów, ale twoj jest śliczny , kolor zwlaszcza.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...