piątek, 22 sierpnia 2014

O modzie lekko.


Pogrzeby - ostatnio wpisały się w grafik mojego życia.Żegnam znajomych, sąsiadów, rodzinę.Od ludzi młodych do staruszków.
Przygnębiające uroczystości, które wywołują u mnie zadumę i smutek. W takich chwilach moda schodzi na dalszy plan, a ja zaczynam zastanawiać się nad sensem życia.
Zawsze lubiłam przyglądać się ludziom, obserwować ich zachowania, ich wygląd. W konduktach pogrzebowych dostrzegam znajome twarze na których czas odcisnął swoje piętno. Niby ten sam głos, uśmiech, poczucie humoru a jednak....widać różnicę. CZas biegnie nieubłaganie i nie jest łaskawy.
Postanowiła, przestać już o tym myśleć, zajęłam się porządkami w szafach, aby nie dać się złym i destrukcyjnym myślom.
Przemijanie....hmmm nawet w modzie istnieje. Odkładam ubrania do kartonu z napisem "Ukraina", wiem , że moi znajomi stamtąd lubią paczki z Polski, że czekają, że sprawiam im radość. Nie przywiązuję się do ubrań, modę zawsze traktowałam lekko, po macoszemu i po swojemu. Co nie znaczy, że o siebie nie dbam hehe....zawsze dbałam. Nawet teraz więcej, bo i z wiekiem jest więcej do poprawienia w swoim wyglądzie hahah.
Ostatnio regularnie odwiedzam kosmetyczkę, zdrowo się odżywiam i traktuję modę lekko. Czego i Wam życzę.
Buziaki.

Zdjęcia, które dodałam są z opolskiego ZOO, nie byłam tam od lat, od czasu, kiedy moje dzieci były małe. Wtedy zwiedzanie było inne, chyba weselsze.
Teraz towarzyszyła mi siostra.
Stylizacja letnia i wygodna (sandałki), przecież modę należy traktować lekko.:P
Na ostatnim zdjęciu są żyrafy. Podziwiam ich za dostojnośc. Od zwierząt też można czegoś się nauczyć.


sukienka, sandały - lokalny sklep
torebka Monnari
-


10 komentarzy:

  1. Przemijanie dotyczy każdego ... Ja czesto zastanawiam sie ile we mnie jeszcze spalonej dziewczyny a ile dojrzałej kobiety , matki ....
    Sukienka prześliczna i krój i kwiaty ... Jest bardzo lekko , bardzo Uroczo i bardzo Dziewczęco . Tez lubie zyrafy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute dress dear!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusiuniu... Przykro mi, czas letni tak Ci upływał. U mnie też trudniejszy czas... I też modę spycham na bok, więcej u mnie wspomnień niż teraźniejszości. Są inne ważniejsze wartości i sprawy na 1 miejscu... W sukience wyglądasz dziewczęco. Czasem warto pooglądać świat zwierząt, by zresetować przygnębiające myśli... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie sukienki a Ty wyglądasz w niej cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasu nie zatrzymamy ale możemy go jak najlepiej wykorzystać:)))ślicznie i bardzo letnio:)))sukienka bardzo mi się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie traktuje mode. Absolutnie nie przywiązuje się do rzeczy. A ciuchy... uwielbiaja krążyć i sprawiać radość: obdarowanym i obdarującym.

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, pogrzeby sprzyjają refleksjom o przemijaniu ... Więc tym bardziej musimy doceniać życie Tu i Teraz. Wyłapywać jego przyjemności i celebrować. Modę też :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak Lusiuniu, przemija wszystko, u mnie też ostatnio dużo "takich imprez" co przygnębiają.
    Wyglądasz jednak kwitnąco i tak trzymaj...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Na krótko zatrzymuję się przy takich tematach.. Nie ma sensu się nad tym rozwodzić, jeśli już to lepiej odrobiną humoru. W moim życiu też było wiele tragedii... Wolę o nich za często nie myśleć, bo łatwo wtedy w dół wpadam.
    Życie jest krótkie, więc trzeba z niego korzystać szybko:)
    Śliczna sukienka - dziewczęca:))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...