poniedziałek, 13 lipca 2015

Boho różne ma twarze.


Narzekałam na upały. Wczoraj wieczorem pogoda nagle się zmieniła. Wiatr a potem deszcz, który pada nadal. I znów jestem niezadowolona, ospała i bez życia.
Zdjęcia do postu zrobiłam wczoraj w Truskolasach podczas wizyty u siostry. Było jeszcze słonecznie, pogoda pozwalała na spacer.W poście debiutuje zamszowa spódnica, sandały były już poprzednim razem a reszta to zakupy z poprzedniego sezonu.
Miłego tygodnia życzę wszystkim, którzy do mnie zaglądają. buziaki.

Dzisiaj mam na sobie:
spódnica - Stradivarius
bluzka - F&F
sandały - Czasnabuty
torebka - David Jones



Widziane z bliska:

16 komentarzy:

  1. Och bardzo mi się podoba. Wszystko utrzymane w podobnej kolorystyce. Kapelusz i buty pasują jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyglądasz w kapeluszu,dodaje charakteru całej stylizacji;-) Spódnica świetna i bardzo modna,fajne sandałki , mam takie tylko czarne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O bardzo ładne boho ! A buty fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki boho zestaw,świetny, pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. różne ma twarze, to prawda - ale taką twarz boho, jaką Ty tu nam prezentujesz, to ja uwielbiam!
    dla mnie ten zestaw jest fantastyczny!
    Wszystko jest tu w naprawdę dobrym guście!
    i tak pasuje do Ciebie!
    jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Lusiuniu, bardzo mi się podoba, w kapeluszu super...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Boho, ale równocześnie bardzo kobieco i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i wyjątkowo:))piękna spódnica i świetna bluzka:)))kapelusz dodaje elegancji:)))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lusiuniu Twoje boho jest urocze. No i te Twoje zgrabne, piękne nogi. :)
    U mnie też dzisiaj chłodno, a jeszcze wczoraj było słonecznie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest super. Boho pełną gębą :) wisiory idealnie dobrałaś :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantazyjnie! :) tez lubię kapelusze :) i takie kolorki, u nas dzis pada, tak ponuro....

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie prezentujesz się w stylu boho:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ty masz zgrabne nogi!!! Skupiają uwagę!:)))
    A całość bardzo mi przypadła do gustu! Mogłabym się tak ubrać:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje boho jest swietne, powiedzialabym, ze takie eleganckie. Miejskie. I w Twoim stylu. Spodniczka pieknie eksponuje Twoje zgrabne nogi;)
    Pozdrawiam ELu! A

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka jest genialna! Podoba mi się boho w Twoim wydaniu:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę te zestaw w całości, bo jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...