poniedziałek, 25 stycznia 2016

Z zakamarków szafy.

Siłuję się sama ze sobą, aby dojść do łazienki,ogarniam dom ale bez satysfakcji a moja głowa pełna obaw i czarnych projektów na przyszłość. To chyba jest zimowe obniżenie nastroju, a podobno tylko jesień sprzyja depresji . W takim razie u mnie przesunęło się trochę w czasie i teraz mnie dopadło. Idąc jednak za radą psychologów nie należy poddawać się złym nastrojom i szukać jakiegoś antidotum na chandrę,aby nie trwała dłużej niż dwa tygodnie, bo potem to już tylko może być depresja. Stawiam siebie do pionu i robię harmonogram dnia aby punkt po punkcie "odrabiać" je jak zadaną lekcję. Wczoraj zostały mi dwa punkty nie wykonane ale może dzisiaj będzie lepiej. Niedzielne wyjście do kawiarni dobrze mi zrobiło, chyba potrzebowałam widoku zadowolonych ludzi, zapachu kawy i odrobiny słodkości zamkniętej w pucharku lodów.
Kochani , trzymajcie się ciepło i uśmiechajcie się do ludzi, niedługo nadejdzie wiosna:P

Moja stylizacja jest codzienna, taka typowa na aktualną aurę, czyli "na cebulkę". Ostatnio bardzo polubiłam takie ubieranie się, jest wygodnie i zarazem praktycznie. Wszystko co mam na sobie od dawna jest w mojej szafie, żadnych nowości. Torebka to podróbka znanej i drogiej firmy Gucci. Wszyscy teraz o tym piszą, że noszenie podróbek to totalny kicz,ale moja torba jest solidną podróbką przywiezioną z wakacji w Bułgarii i zwyczajnie lubię ją i noszę. Karygodne jest też noszenie naturalnych futer, no cóż moja kamizelka jest z królika, linczujcie mnie i tak nosić będę. Będę się też chwalić, to kolejny sweter, który "wyszedł spod moich drutów".

Kozaki - Solo Femme
spódnica zamszowa- Stradivarius
sweter - hand made
koszula - Stradivarius
kamizelka - n/n
rękawiczki - Mohito
torba - pamiątka z wakacji




widziane z bliska:

26 komentarzy:

  1. Kozaki i sweter- piękne. Podróbkom mówię akurat zdecydowane nie, źle bym się czuła nosząc świadomie podróbkę.
    Co do spadku nastroju to i mnie dopadł, ale raczej z nadmiaru obowiązków i niewyspania.
    Ale trzeba to przetrwać:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie noszę podróbek, nawet zbyt wyraźne "cytaty" mi nie odpowiadają.
    Futerko z królika miałam jako dziecko i nienawidziłam szczerze, bo wszędzie latały te włoski .. koszmar! Ale w sumie nie jestem tak całkiem przeciwniczką prawdziwych futer. Podobno te sztuczne też nieekologiczne. Dyplomatycznie wybieram więc płaszcze :)
    Ładnie Ci w kozaczkach o tej krótkiej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona tym zestawem:) wyglądasz perfekcyjnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przemawia do mnie kolorystyka. Wszystkie elementy ubioru świetnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyglądasz, Elu, jakby obniżenie nastroju Cię dopadło ;)
    Ja będąc w mało fajnym nastroju nigdy nie umiem się tak elegancko ubrać ;)

    Ja również jestem zdecydowanie przeciwna świadomemu kupowaniu podróbek, natomiast do "króliczej" kamizelki przyczepiać się nie będę - kupiłaś kiedyś, masz już, to o wiele mniej ekologicznym byłoby ją wywalić, niż nosić ;)

    Poza tym jest ładna i raczej bardzo ciepła - widzę same plusy jej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twoja stylizacja. Lubię brązy i beże, a jak widzę i Tobie w nich bardzo dobrze.
    Jesli chodzi o futerka naturalne - jestem w mniejszości (tej potępianej i chyba nie powinnam się przyznawać).
    Sweterek - zazdroszczę umiejętności. Widzę te równe ściegi i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super, fajny sweterek i jeszcze dodam, że ładnie Ci w kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie:))nie ma co dać się zwariować,to wypada a tamto nie:)))torebka jest fajna i niech sobie będzie podróbką,również można uważać za karygodne noszenie torebek za kilka tysięcy:))))najbardziej przygnębiający i depresyjny czas jest właśnie teraz w drugiej połowie stycznia:)))ale coraz bliżej do wiosny więc damy radę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. No powiem Ci ze na depresyjna to nie wygldasz ;) jest przepięknie !!! Jeden z zestawu absolutnie numer jeden na twoim blogu :):)
    jak masz to noś , marnotrawstwem byłoby nie nosić , królików ;)
    A torebka ?! Cozzzzz sadze że i tak większość tych oryginalnych nie jest oryginalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusiuniu, pogoda dzisiejsza sprzyja depresji, trzeba jakoś się ogarnąć, nie dać się i...do przodu...ślicznie wyglądasz, cudnie Ci w kapeluszu...buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj jest podobno ten najbardziej depresyjny dzień w roku... To może dlatego Cie wzięło...Nie przejmuj się. Mnie też doły dopadają...Trza je jakoś przetrzymać;)
    A stylówka wymiata! I Ty w niej! Nogi masz jak marzenie! Coś Ci powiem kobieto! Jak Cię następny dół dopadnie, to załóż miniówę i stań przed lustrem! Ty wiesz jaka jesteś zgrabna?! Niejedna Ci zazdrości takich odnóży:))
    No! Nie daj się!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaki piękny zestaw kolorystyczny - lubuję się w takich zestawieniach :)))).

    No tak, wyjście na gorącą czekoladę, do kina, czy na łyżwy zdecydowanie poprawia nastrój. Za chwilę poznikają choinki, opadnie cały świąteczny nastrój i nie pozostanie nic innego, jak czekać wiosny.

    Ja podróbek akurat nie kupuję, a na oryginał raczej długo poczekam, o ile w ogóle - ze względy na cenę :( Mam tylko jedną torebkę oryginalną CK Jeans, z TK Maxx. Ale to nie skóra, tylko syntetyk.

    No są z tymi futrami dwa obozy - jedni zdecydowani przeciwnicy prawdziwych, a inny jak Anna Mucha - przeciwnicy syntetyków, które mają ulegać rozkładowi miliony lat.

    Co innego z lisami na Syberii, które zabijane są tylko dla futer i to przez kłusowników, i niestety cierpią w makabrycznych warunkach :((, ale króliczki hoduje się głównie dla mięsiwa, i ów biedak i tak wyglądał na czyimś stole, więc już mu wszystko jedno co z jego futerkiem się stało, więc chyba nie jest tak źle.

    Swoją droga, jak mów Ania Rubik, kto się sprzeciwia futrom, nie powinien nosić butów z prawdziwej skóry. A ilu z nas je nosi i nikt się nie przyczepia?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie beżowo! Buty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to pokombinowałaś. Ma się takie wrażenie, że niby wszystko ot tak ponakładane na siebie a jednak nie do końca. Wszystko do siebie pasuje, wyglądasz kobieco, pięknie, przyjemnie się na Ciebie patrzy:))
    I gdzie to obniżenie nastroju?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz. Super zestaw dobrałaś :) Krótkie spódniczki są stworzone zdecydowanie dla Ciebie, jest super!
    Obserwuje, bo nie mogę przegapić przecież następnych Twoich stylizacji ;).
    Weź udział w konkursie w przedostatnim poście, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, to jeden z Twoich najlepszych zestawów :)
    nietuzinkowa propozycja i pasuje do Ciebie ten look :)
    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Trudno uwierzyć że masz obniżenie nastrojów ;). Cudownie wyglądasz!! Genialny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie! Uwielbiam jednolite tonacje i odważna z ciebie dziewczyna, serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super cebulka.Nie wiedziałam,że przedłużany z tyłu sweter może tak fajnie wyglądać nałożony na spódniczkę!Futerko świetne, szkoda , że nie sztuczne! Ale pewnie nie prezentowało by się tak samo! Kapelusz to kropka nad i. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. super kamizelka, bardzo szykownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw bardzo mi się podoba, chociaż fakt, że futro jest prawdziwe już mniej.
    Nogami się zachwycam, aleś Ty zgrabna!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne wyglądasz:)kapelusz fajnie dopełnia stylizację :) w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pasują do Ciebie warstwowe ubrania, po prostu rewelacja, super kolorki. No i jak zgrabnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty nam tu nie ściemniaj, że masz zły nastrój. Wyglądasz REWELACYJNIE ! No chyba, że miałas go przed lub po sesji. Tutaj wyglądasz super !!! Wszystko świetnie dobrane.
    Podróbek nie noszę ale przyznam, że miałam taki etap w swoim życiu. Teraz stawiam na te marki, które sa w zasięgu mojego portfela a posiadanie Chanel pozostanie w sferze marzeń.
    Pozdrawiam cieplutko i nie daj się chandrze !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie Ci w takiej kolorystyce! A kapelusz to strzał w 10 - świetnie uzupełnia całość;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie dobrane kolory, lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...