poniedziałek, 8 lutego 2016

Już luty.


Od poprzedniego postu minęło 2 tygodnie, postanowienie dodawania cotygodniowego wpisu znowu legło w gruzach. Zbliża się moja wizyta u endokrynologa i znowu muszę wykonać komplet potrzebnych badań. Niby nic, przecież leczę tarczycę od kilku lat i wszystko jest pod kontrolą, a jednak... zawsze czekam z niecierpliwością na wyniki.
Teraz siedzę przed monitorem komputera i mam pustkę w głowie, obok siedzi moja córka i bez przerwy wciąga mnie w jakieś rozmowy a ja nie mogę się skupić.

W dzisiejszej stylizacji najważniejszym elementem jest wisiorek, dostałam go od mojej dawno nie widzianej przyjaciółki,Ona zawsze potrafi mnie miło zaskoczyć. Spodnie debiutowały już dawno prezentowane właśnie przez Kingę, golf kupiłam na wyprzedażach ponad miesiąc temu, na blogu jest po raz pierwszy. Futrzak prawie bez przerwy jest "obfocany", bo go lubię.
Miłego tygodnia Kochani.

botki - Embis
spodnie - Zara
kurtka - n/n
golf - Camaieu
futrzna kamizelka - n/n
torebka = n/n
naszyjnik - prezent


Widziane z bliska:


20 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądasz Lusiuniu, śliczny naszyjnik, wspaniały prezent, kocham Twoje botki. Piękny makijaż. Tez mam takie ulubione rzeczy i często je focę. Pozdrawiam cieplutko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię spodnie w printy . Te przywolują skojarzenie z Azulejo. Fajny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie granaty , i takie zestawienia bardzo mnie przekonują .
    Trzymam kciuki za wyniki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie w granacie wyglądasz. Super naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentujesz! Pięknie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy Ci w tych kolorach i te okulary świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię granat, jest bardzo szlachetny. A golf świetnie stonował zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, oprawki okularów - one moim zdaniem robią tu furorę, fantastycznie ujmują Ci lat!
    Mało która młoda dziewczyn nosi tak twarzowe oprawki okularów!

    Bardzo dobry wybór - to raz.

    Dwa - naszyjnik jest bardzo ładny: przyciąga wzrok :)

    Trzymam kciuki, żeby wszystkie Twoje endokrynologiczne sprawy trzymały się w ryzach :)
    Też odwiedzam od czasu do czasu tego lekarza, więc wiem, ile stresów potrafi przysporzyć leczenie takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz jak zawsze fantastycznie i bardzo stylo:) ślicznie Ci w tych okularach:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w tym zestawie. Naszyjnik świetny.
    Chyba tak to juz jest, że mimo iż wiemy,ze wyniki powinny byc dobre, to zawsze na nie czekamy z odrobiną niepewnosci. Ale najwazniejsze systematyczne badania. Będzie dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Wyglądasz odjazdowo! Tak nowocześnie! W bieli Ci bardzo do twarzy!
    Wisior naprawdę świetny! Przykuwa uwagę:))

    Ja chyba tez sobie zrobię badania, bo cos mi się włosy sypią. Nawet moja Pani fryzjerka zwróciła uwagę, że osłabły jak nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bardzo pięknie:)))buty i torebka świetnie pasują do swetra i mają ładny kolor:)))naszyjnik super:))Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za dobre wyniki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik rzeczywiscie oryginalny.... na szczescie;);) We wzorzystych spodniach wygladasz bardzo mlodzienczo, a kolorystyka zestawu po prostu jest genialna! Swietne okularki:)
    Pozdrawiam ELu! Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystycznie bomba! A okularki dodają uroku i pazura :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zestaw:) Spodnie super:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały zestaw bardzo udany, spodnie mi się podobają, wisior fajny, ale te okulary to normalnie czad. Od razu je zauważyłam, fantastyczny kształt. Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamizelka <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz:) spodnie są fantastyczne! :) dziękuje kochana za komentarz i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, okulary czaderskie i bardzo Ci pasują, spodnie w printy co tu dużo mówić -kocham, a kolorystyka trafiona w punkcik!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...