niedziela, 12 czerwca 2016

Festiwalowe parasolki.

Wiele razy oglądałam festiwal opolski w TV, ale dopiero w tym roku mogłam zobaczyć koncert na żywo. Udało mi się dostać bilety w dobrym miejscu, właściwie to widziałam niektóre gwiazdy na wyciągnięcie ręki. Piszę niektóre, bo siedziałam przy tej scenie na której wystąpiła między innymi Urszula, M.Ostrowska oraz para prowadząca koncert czyli M. Musiał i K.Kołeczek. Bardzo pozytywnie odebrałam Maćka, młody chłopak, bezpośredni, nie gwiazdorzył. Ogólnie, przygotowanie festiwalu od strony organizacyjnej oceniam bardzo dobrze. Gorzej z publicznością, niestety!!! nie potrafimy się zachować kulturalnie. Niekończące się wędrówki ludów między rzędami, głośne rozmowy, które zakłócały muzykę i konferansjerkę. To mnie zawiodło.
Ja tutaj piszę o festiwalu a miłośnicy sportu oglądają mecz Polski z Irlandią, znowu jestem tydzień do tyłu. Wybaczcie.


Zastanawiałam się w co się ubrać na festiwal, w końcu to wydarzenie z udziałem TV. Postawiłam na wygodę, bo to prawie 5 godzin siedzenia w amfiteatrze, więc koniecznie spodnie, wybrałam białe a do tego bluzkę w motywy parasolek. Parasolki na bluzce miały odczarować deszcz, który co roku pada w czasie koncertów. Okazało się, że dobra ze mnie czarownica, bo nie spadła ani kropla i parasole nie były potrzebne.
Dzisiaj na blogu debiutuje bluzka, co prawda kupiłam ją z nadejściem wiosny i często ją noszę i lubię, bo jest z delikatnego i przewiewnego materiału. Mankamentem jest to, że trochę się gniecie, co widać na zdjęciach.

Bluzka - Zara
spodnie - Zara
buty - Marshall
torebka - David Jones


20 komentarzy:

  1. Białe spodnie to dobra baza to wszelkich kolorowych bluzek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie:))białe spodnie latem zawsze się sprawdzają:)))bardzo ładna bluzka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula i super spodnie:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta koszula, a z białymi spodniami tworzy świetny duet:>).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka
    uwielbiam takie wzorzyste rzeczy
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądałaś, bluzka w parasolki cudna!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So cute look!Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowna koszule Elu! A Macka miałam okazję spotkać w kuluarach TVP Polonia i potwierdzam to co piszesz. Cudowny, bezpośredni, prostolinijny, zabawny młody czlowiek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna koszula a torebeczki bym się chętnie pożyczyła :-) Z tych festiwali wolę jednak Sopot;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie charakterystyczne motywy na bluzkach i sukienkach.Podoba mi się takie zestawienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie oglądałam festiwalu "na żywo", wybrałaś świetny zestaw, białe spodnie to ostatnio moja słabość, bluzka super, lubię Twoje torebki i buty / odpowiednie na taką imprezę, bo na wygodnym obcasie/. Serdecznie pozdrawiam Lusiuniu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu, bluzkę masz śliczną!
    Ona się na wiele okazji przyda!

    Wzięcie udziału na żywo w festiwalu z muzyką, która nam odpowiada to zawsze fajne przeżycie - świetnie, że dobrze się bawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna koszula!! Chętnie bym ją przygarnęła ;) Świetnie wyglądasz!! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to się super ubrałaś jak na festiwal! Bo rzeczywiście często widownia była cała w parasolkach:))
    Przeżycia musiałaś mieć niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie i z klasą :* pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta bluzka, a elegancję w Twoim wydaniu bardzo lubię!:)
    Całość idealna na taką imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to w bieli prezentujesz się świetnie. Bluzka też ciekawa. Wyglądasz promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...