niedziela, 19 czerwca 2016

nadal czerwcowo

Kto by pomyślał, że remont, który miał trwać najwyżej 3 tygodnie będzie trwał ponad miesiąc. Jestem zmęczona ciągłą obecnością obcych ludzi w moim domu, brakiem prywatności i wiecznym rozgardiaszem, żeby nie powiedzieć bałaganem. Najchętniej wyjechałabym gdzieś daleko, aby tego nie widzieć, ale wiem, że mogę o tym tylko pomarzyć. Pilnowanie fachowców to bardzo ciężka praca, uwierzcie, nie przesadzam. Ich plan dnia to: kawa na dzień dobry, przerwa na śniadanie, telefon, komputer, też mają ze sobą i używają go, widziałam, a tylko w międzyczasie, robota. Nie chcę tutaj obrażać ludzi pracy, może to ja mam pecha i trafiam na nieodpowiednich pracowników, w każdym razie już są usterki do usunięcia a to jeszcze nie koniec. Wiecie za czym teraz tęsknię? Tęsknię do rozkoszy dnia codziennego do uporządkowanego biegu spraw. Mam nadzieję, że w sierpniu to nastąpi:P

W moim kąciku modowym debiutuje biała koronkowa sukienka. Do białych sukienek mam słabość, to już wszyscy wiedzą, bo często to deklaruję. Ta, jest od dziewczyn z Famy a do tego złote buty, też nowy nabytek. Trochę zaszalałam, ale, papierosów nie palę, więc zaoszczędzone w ten sposób pieniądze przeznaczam na coś innego z korzyścią dla mojego zdrowia, oczywiście :P

Sukienka - Fama Kłobuck
buty - Vices
torebka - Zara



Widziane z bliska;

28 komentarzy:

  1. Ja tez kocham białe sukienki :)
    I granatowe ;)
    Bardzo bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka, Elu!
    Wyglądasz w niej jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie kontrasty - koronka i skora to cos dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Ja "choruję" na białą koronkową sukienkę od lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie cierpię remontów... Piękna ta sukienka, wygląda jakby była zrobiona ręcznie na szydełku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie cierpię remontów... Piękna ta sukienka, wygląda jakby była zrobiona ręcznie na szydełku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje szaleństwo jest piękne:)))i sukienka i buty rewelacja:)))w zeszłym roku robiliśmy centralne ogrzewanie,na szczęście ekipa była super:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka piękna, buty również, ja też tak mowię, że jak nie palę, to mogę za to pozwolić sobie na małe szaleństwa...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne buty, sama miałm je kupić :) sukienka jedyna w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  10. heh no z fachowcami to dziś ciężko :(. Pewna znajoma Pani zatrudniła sąsiada to robót w ogródku ;): z rana poprosił o kilka papierosków i kawę, później w ramach zaliczki wypił już jakieś piwko, później dostał jeszcze obiad, dzień chylił się ku zachodowi, a ogródek skoszony w połowie. Ale za dniówkę skasował he he :P:

    Elu, wyglądasz bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nienawidzę remontów. To dla mnie najgorszy czas. Chociaż potem jak tak się popatrzy to zawsze myślę" Warto było się przemęczyć" :-)
    Sukienka wspaniale się prezentuje. Bardzo ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że idziesz zawojować świat piękna blogerko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mam slabosc do bialych sukienek. Ostatnio tesciowa upolowala mi nowa w lumpku :D!!!
    Pieknie wygladasz!!! Zlote buciki pasuja idealnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Koronkowe sukienki są teraz bardzo na topie, wybrałaś bardzo ładną i pasującą do Ciebie, złote sandałki świetnie do niej pasują! :) Życzę odpoczynku od tego rozgardiaszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz! Na szczęście oznak remontu i związanego z tym zmęczenia po Tobie nie widać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love it. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam połączenie bieli i złota. fantastyczna całość ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  18. Z "fachowcami" już tak jest niestety, u nas kładli płytki w łazience przez dwa miesiące:/
    Piękna sukienka! Wyglądasz w niej fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z remontami tak zwykle jest...;)
    A sukienka zjawiskowa!!! Zazdraszczam Ci jej szalenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ach te remonty...
    Buty są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. u nas ciągnie się już 2 miesiąc, a myślalam, że zamkniemy sie w tygodniu.. Chociaż teraz to już bardziej kosmetyka ;)
    przepiękna sukienka, podoba mi się połączenie jej z butami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka. Wspaniale dobrałaś torebkę, podkreśla dodatkowo koronkową urodę sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wyglądasz w tej sukience!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie się prezentujesz. Stylowo i z klasą! Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...