niedziela, 3 lipca 2016

I lipiec już.

Nawet takie osoby jak ja, co za piłką nie przepadają, kibicowały naszej reprezentacji na Euro 2016. Polscy piłkarze dali z siebie wszystko i chociaż wrócili już do kraju to możemy być z nich dumni, było tyle emocji i mocnych wrażeń, że trudno ochłonąć. Nie będę się rozpisywała o ich grze, bo to było widać na boisku. Możemy być dumni z tych chłopaków.

W dzisiejszej stylizacji debiutuje bluzka. Będę Wam dozować moje wyprzedażowe nowości, bo przyznam szczerze, poszalałam trochę zakupowo. Ale jak napisałam we wcześniejszym poście, nie palę papierosów, alkoholu też niewiele piję, wiec trzeba gdzieś grzeszyć.

Bluzka - Zara
Spodnie. - Zara
Buty. - Czas na buty
Kopertówka - Stradivarius






Widziane z bliska

19 komentarzy:

  1. Bluzka jest piękna!
    to rozcięcie z tyłu - coś niesamowitego!

    ja też kibicowałam naszym, choć nie lubię piłki nożnej i sport mnie ani ziębi ani grzeje, ale całą radość z kibicowania zepsuły mi stada baranów pod oknami mojego bloku - dlaczego ludzie nie potrafią się zachować jak... ludzie ;P?

    trzeba łazić z wuwuzelami o 23 i trąbić jak na epidemię???

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dzwony, bardzo ładne buty, bluzka ciekawa chociaż nie w moim typie, ale jest elegancka. Ja też oglądałam nasze mecze i kibicowałam chłopakom. Nareszcie mamy świetnego selekcjonera, Nawałka stworzył drużynę. Dla mnie najlepsi byli Kuba Błaszczykowski i oczywiście bramkarz Fabiański. Brawo Polacy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jedynie śledziłam wyniki meczów, i przyznam ,że nasi gracze byli dzielni ;-) Piękny i zarazem odważny zestaw, zakochałam się w Twoich dzwonach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzasz tylko moja opinie ze w dzwonach wyglda sie znacznie lepiej niz w rurkach , a przynajmniej 80% tak ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie w tych dzwonach wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną filozofię odnośnie picia, palenia itd.. Też zawsze tak mówię:)
    Bluzka jest niesamowita, piękna ta koronka, fason, kolor, super!
    Świetnie też wyglądasz w takich spodniach, ten fason Cię wydłuża.
    Podoba mi się cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie rewelacyjny fason spodni. Tak ja napisała Anka, w dzwonach wyglądamy o wiele lepiej niż w rurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak tym razem nasi piłkarze dostarczyli nam cudownych emocji. Oby tak dalej i lepiej i lepiej ! :) Debiutująca bluzka to jedno ale te spodnie! Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że możemy być dumni!!! ;-) świetne masz jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka piękna, super tył Lusiuniu. Masz rację, trzeba sobie robić
    przyjemności...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez swietne dzwony!!! Wlasnie takich szukam!!! Bluzka tez fajna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz:))spodnie bardzo fajne i ciekawa bluzka:)))super buty:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś jedną z niewielu osób, która wygląda fajnie w dzwonach. Piękna bluzka!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bluzeczka...a w dzwonach wyglądasz obłędnie! Pozdrawiam Elu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka ma śliczny ten ażur, ale ja się w portkach zakochałam!
    Super Ci w nich Ela!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spodnie i bluzka:) Ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak szaleć to szaleć! :) Odjazdowe spodnie muszę przyznać, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Mega zgrabne nogi,śliczne bluzka, torebka i cudne pazurki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...