czwartek, 11 sierpnia 2016

Z empatią do świata





Pieniądz, mamona, która wywołuje konflikty międzyludzkie,wojny ale też daje władzę i poczucie bezpieczeństwa. Można się całkowicie zatracić w pogoni za materialnym dobrem, zgubić rodzinę, przyjaciół. Coraz wyższe mury, gęściejsze krzewy wokół domu, wszystko po to,aby mieć więcej prywatności. Spotkania ze znajomymi tylko w knajpach, barach a najlepiej w galeriach handlowych a życie towarzyskie tylko wirtualne. Dom, zamiast azylem staje się naszym więzieniem. Wszechobecna zazdrość, nawet wśród najbliższej rodziny. Ja miałam to szczęście, że rodzice nauczyli nas patrzeć na bliskich przez serce a dla innych mieć spore pokłady empatii. To prawda, nie dysponowali majątkiem, można nawet powiedzieć, że było skromnie i ktoś może powiedzieć, więc nie było powodu do zazdrości.

Dzisiejsza stylizacja jest taka "bez spiny", domowo i na luzie. Ostatnio żyłam szybko, nerwowo. Pora na relaks.

szorty - C&A
t-shirt - Zara
trampki - Desiqual





Widziane z bliska:



W bonusie mój syn, dawno Go nie było na moim blogu.






23 komentarze:

  1. Jednym slowem: urlopowa stylizacja, a jakie fajne trampki :) Na szczęscie mnie też uniknęły kłótnie rodzinne o pieniądze i przysłowiowe zwady "o miedzę" :) myśle, ze to kwestia wartości i wychowania, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że to kwestia wychowania, poszanowania. Niestety zawiść to nasza cecha narodowa, nawet nie wiedziałam kiedyś jak może być wielka. Co do stylizacji, podoba mi się, wakacyjnie, na luzie, jak mogę coś zasugerować, pasek zmieniłabym na niebieski albo jakiś inny kolorowy, czarny bardzo przyciąga uwagę, gdyby miał jakiś kolor z butków byłoby cudnie. Buty porywam, uwielbiam Desigual

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam być między ludźmi. Nie mogłabym się zamknąć w domu, no może na jeden dwa dni jak pada żeby poczytać książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcie to w hamaku, na luzie i bez spiny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja na luzie:)))świetna:))))masz rację co do relacji miedzy ludzkich,na szczęście są jeszcze osoby które mądrym okiem patrzą na świat i dostrzegają drugiego człowieka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te hamaczki, relaks na maksa!!! Fajna codzienna stylizacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz zjawiskowo na tym hamakowym zdjęciu :-) Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Cię taką zrelaksowaną, na luzie i domową - wszystkie blogerki lubię, kiedy pokazują swoje oblicza szczerze i bez pozy :)
    Bo niczego nie doceniam tak bardzo, jak szczerości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :) wyglądasz bardzo ładnie !
    Ten mur odgradzający od sąsiada to wasz?
    Ja nie uważam domu za więzienia,tutaj wypoczywam,gotuję dla ukochanego .To moja oaza.Cieszę się,że mam wysoki płot odgradzający mnie od sąsiadów .Ja cenię sobie spokój i nie lubię organizowac imprez dla znajomych .Trzeba się narobić i usługiwać.Wolimy się spotkać w knajpie :)
    Moi sąsiedzi odwrotnie prowadzą otwarty dom,pełno ludzi się przewija i ja nawet nie mogę książki poczytać lub w spokoju oddać się swoim robótkom.Nie interesuje mnie co u nich u ich znajomych.Ciągłe przechwałki ,obgadywanie itd... Tacy ludzie nas uważają za dziwaków bo lubimy spokój i swoje towarzystwo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie i na luzie też trzeba się kochana nosić.
    Twoje napisane słowa to sama prawda, świat zwariował, a ludzie są pełni fałszu.
    Ja w 100% podpisuje się pod wypowiedzią koleżanki wyżej, mam tak samo :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko zależy od człowieka...
    A stylówka fajna! Na luzie, odmładzająca!
    Z takimi zgrabnymi nóżkami, to możesz biegać w spodenkach do woli Ela:)))
    A syn przystojniak!:D
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz w którkich spodenkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A jeszcze 15 lat temu nikt z moich znajomych nie mial telefonu komorkowego. Swiat pedzi do przodu... ja juz powoli tego nie ogarniam.
    Fajnie wygladasz w wakacyjnym wydaniu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, tak na luzie , po domowemu. Hamaka zazdroszczę, można zamknąć oczy i trochę odlecieć, czasem by się przydało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, tak na luzie , po domowemu. Hamaka zazdroszczę, można zamknąć oczy i trochę odlecieć, czasem by się przydało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Very nice! I like this post so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  17. No i prawidłowo, jak luz to luz, ależ Ty masz zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  18. biel jest ponadczasowa! pięknie wyglądasz! :)
    może wspólna obserwacja? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz w takim luźnym, wakacyjnym wydaniu. Poza tym pięknie Ci w bieli!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna, luzacka stylizacja:) piękna figura i mega zgrabne nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I to się nazywa wspaniałe, luzackie i odważne lato! Piękna z ciebie kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja, oczywiście dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...