czwartek, 25 sierpnia 2016

Z błyskiem w oku i jesiennym lśnieniem,

Spotkania klasowe po latach są bardzo miłe, fajnie tak wrócić do szkolnych lat. Pierwszy raz spotkałyśmy się po 19 latach od skończenia szkoły średniej. Była wielka gala z muzyką i z wychowawczynią jako gościem specjalnym. Byłam wtedy 3 tygodnie po poważnej operacji, nie wolno było mi nosić butów na obcasie ale założyłam szpilki i poszłam. Niektórych dziewczyn nie poznałam, w końcu sporo czasu minęło, byłyśmy przecież przed 40-stką.
Od tamtej pory spotykamy się co roku, już kameralnie, bez gali. Nie wszystkie przychodzą, są nawet takie co nie były ani razu. Może nawet mijam je na ulicy i nie poznaję. Sama nie byłam na kilku, z różnych powodów,. Zauważyłam, że podczas takich spotkań zawsze staram się być blisko tych osób z którymi miałam dobry lot w liceum.
W tę niedzielę będę znowu 19-letnią dziewczyną, bo 28 sierpień to dzień naszego następnego spotkania. Nie wiem jeszcze w co się ubiorę ale z pewnością wybierając strój będę myślała, aby się odmłodzić hihi:P

Ta stylizacja nie jest żadną propozycją na to spotkanie klasowe, to taki codzienny strój na letni spacer ale już z jesiennym błyskiem. Błyszcząca jesień w propozycjach modowych bardzo przypadła mi do gustu, bo ja nie lubię tych jesienno-burych kolorów.
Nowością są okulary, firmowe i nie do końca moje. Kupiła je Kinga, ale z uwagi na to, że biżuterię i dodatki mamy wspólne to z całym spokojem je upubliczniam na swoim blogu. Debiutują też espadryle, bez marki ale w modnym kolorze i bardzo wygodne.

Okulary - kolekcja Hayne Original SUN I, model HS17005-C1,
koszula - n/n
t-shirt - Motivi
szorty - n/n
torebka - Axel Concept
espadryle - n/n






Gościnnie, modowybalans.pl czyli moja Kinga, założyła swojego bloga i dodała kilka postów a potem zaprzestała blogowania.

15 komentarzy:

  1. Skądś znam te wspólne z mamą dodatki i okulary - u mnie jest tak samo ;P
    Wymieniamy się nimi i żadna z nas nie ma nic przeciwko temu ;P

    Elu, to w takim razie baw się dobrze na spotkaniu!
    Zestaw idealny na letnie dni, a torbę masz przecudną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny , spacerowy look, bardzo podoba mi się Twoja torebka :-) Nigdy nie uczestniczyłam w zjazdach klasowych bo zawsze miałam wtedy inne plany;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio takie spotkanie miałam 3 lata temu. Spotkanie z ludźmi z podstawówki. Pozmieniali się niektórzy oj pozmieniali :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ,luźny wakacyjny zestaw.
    A córa bardzo ładna ! chyba po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie obie się prezentujecie! Śliczne z Was kobietki,na pewno będziesz ładnie i młodo wyglądać, życzę miłego spotkania i dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super obydwie wyglądacie:))a takie spotkanie to chyba fajna rzecz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie bo stylowo i na luzie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Był czas /to początek lat 2000/, że spotykałam się z kolegami i koleżankami z klasy co rok, teraz jakoś spotkań brak.
    Super, na luzie i letnio...lato trwaj...pozdrawiam Lusiuniu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ela!Na pewno załóż miniówę, bo nogi masz rewelacyjne!!!
    Super są takie spotkania! Wiadomo, że niektórzy ludzie ich unikają, ale nic na siłę...
    Świetne macie te stylówki! Szkoda, że Młoda nie bloguje, ale rozumiem... Temu trzeba poświęcić sporo czasu..
    Buziole!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna stylizacja:) jak zawsze pełna klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkania po latach są super, mam za sobą taką imprezę i nie żałuję! Świtnie wyglądasz - tak trzymać!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetne szorty, bardzo podoba mi się jak je okiełznałaś ;) I Twoja Kinga śliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie wyglądasz, tak młodzieńczo, jak licealistka. Biel przy twarzy zawsze dobrze wypada. Bardzo mi się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zgrany duet koszula i t-shirt, podoba mi się tez bardzo, że pasują do niego espadryle. Wyglądasz zawodowo!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...