czwartek, 17 listopada 2016

Diabeł tkwi w szczegółach.


Podobno diabeł tkwi w szczegółach. Całkowicie zgadzam się z tym stwierdzeniem, czasami wystarczą fajne kolczyki czy wisiorek, aby prostej stylizacji dodać charakteru. To samo dotyczy domu, wystarczy dizajnerska lampa a innym razem tylko bukiet kwiatów i już mieszkanie wygląda inaczej.
Siedząc wieczorem i gapiąc się bezmyślnie w telewizor, myślałam co by w nim zmienić. Wybór padł na firanki, bo ja uwielbiam je kupować. Ktoś kiedyś mi powiedział, że po oknach można ocenić klasę domu, myślę, że jest w tym sporo racji. Pojechałam więc do salonu firan z ogromnym podekscytowaniem ale i z pustą głową, bez pomysłu na to jak finalnie miałyby wyglądać te ozdoby moich okien. Przy wejściu pani "ubierała" piękną choinkę i od razu poczułam atmosferę przedświątecznego napięcia. Miło zapytała w czym może mi pomóc a poznając cel mojego przybycia wskazała na koleżankę w głębi sklepu. Koleżanka wydała mi się lekko poirytowana, a może tylko mnie się tak wydawało. Zapytałam, dokładnie tak, cytuję:P....szukam koncepcji na firankę do salonu, do dużego okna. Może mi Pani coś zaproponować" Koniec cytatu heh,
Kobieta popatrzyła na mnie z góry i niedbałym ruchem ręki wskazała na bele z firanami, mówiąc...tutaj proszę sobie zobaczyć i odwróciła się do mnie tyłem, nawet nie zdążyłam podjąć z nią dialogu. Tylko co ja mogłam zobaczyć?, skoro od tych ciasno zwiniętych w rulon firan dzieliła mnie szeroka lada. A już myślałam, że czasy PRL minęły bezpowrotnie, że teraz zabiega się o klienta, dba się o niego. Nawet nie byłam zła, raczej zdegustowana całą tą sytuacją. Dobrze, że nie jest to jedyny salon w mieście, gdzie można uszyć firankę.

Tytuł mojego posta odnosi się też do mojej stylizacji a właściwie do spódnicy; folkowej, ręcznie haftowanej. Polowałam na nią na stronie Zary i wreszcie udało mi się ją zamówić. I to ONA dzisiaj gra tutaj pierwsze skrzypce. Reszta jest tylko tłem, bo przecież diabeł tkwi w szczegółach a tutaj w hafcie. Gdyby nie on, spódnica byłaby zwykłą mini.


Spódnica - Zara
Kurtka - z szafy córki (Zara )
Kozaki - też córki (R.Polański)
Koszula - pożyczona od syna





Widziane z bliska;



Trzymajcie się cieplutko, buziaki.

17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście piękna, warto było na nią polować. Wspaniale się w niej prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow genialnie wyglądasz, pasuje Ci taki styl:) Super kurtka, buty i spódnica:*

    OdpowiedzUsuń
  3. No co Ty ??? Serio ? W dzisiejszych czasach taka reakcja ? Bez komentarza...
    Spódnica jest ... genialna !!!! Chcę taką ! Cały Twój look kupuję. Wyglądasz super. Kocham hafty. Lecę na stronę Zary zobaczyć, czy będzie mój rozmiar.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica piękna i warto było na nią czekać:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No... Spódnica piękna! Chyba zostanę fanką Zary:)))
    No i fajnie mieć do dyspozycji szafę córki i syna:D
    Super stylówka!!!
    Co do reakcji Pani ze sklepu... To trzeba było poprosić o rozwijanie tych bel z firanami... Jedna po drugiej... Tak z 10-20, a na koniec powiedzieć, że nic Ci w oko nie wpadło:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta spódniczka <3
    Takie zachowania w sklepie? Zrobiłabym Tak jak koleżanka powyżej :P

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiesz jak ja Ci zazdroszczę tej spódnicy:) wyglądasz w tym zestawie przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna spódniczka, fajna stylówka, ogromny plus za czarne rajstopy
    do tych wysokich kozaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam w planie zmianę firanek, już się dowiadywałam ale pani była bardzo pomocna, wszystko pokazała dokładnie jak mi może uszyć, widać było, że jej zależy.
    Masz rację, diabeł tkwi w szczegółach, czasem drobna zmiana i jest inaczej.
    Piękna spódnica, z kurtką wyszło super. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo efektowna spódniczka, kurteczka z tym futerkiem w środku również bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica jest bardzo efektowna! Zestaw podoba mi się i to jak! Z pazurem, charakterkiem - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie piękna folkowa spódnica. WYglądasz w niej idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka boska.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...