sobota, 26 listopada 2016

157 post.

Z pewnością ten weekend należy do Andrzejów i wiele osób świętuje razem z nimi. Lanie wosku, wróżby i przepowiednie to przecież tradycja wieczoru andrzejkowego.
Mnie nie było dane bawić się na żadnej zabawie, od ponad tygodnia walczę z wysypką. Co mnie uczuliło?, nie wiem. Chyba nie obejdzie się, niestety, bez konsultacji dermatologa. Piszę niestety, gdyż mam świadomość, że ubędzie z mojego portfela stówka na prywatną wizytę, bo na NFZ nie mam szans. Terminy są odległe, już to sprawdzałam. Ale nie będę Was zanudzać moją niedyspozycją zdrowotną. Grunt to pozytywne myślenie i tego Wam życzę na nadchodzący tydzień. Trzymajcie się cieplutko.


Dzisiaj pora na szarości z dodatkiem srebra. Plisowana spódnica "chodziła" za mną od dawna, szukałam tylko pomysłu na jej kolor.
Na wystawie w Famie zobaczyłam tę srebrną i już wiedziałam, że się jej nie oprę. Potem musiałam dokupić jeszcze czarną bomberkę, do której założyłam futrzany kołnierz z odzysku.

Spódnica - Fama Kłobuck
kurtka - Top Moda Angela Przystajń
botki - Embis
torebka - Doca
kabaretki - Gatta




Dzisiaj gościnnie moja Kinga.

Płaszcz - Top Moda Angela Przystajń
jeansy - Zara
szal - n/n
botki - Embis.

21 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentujesz!
    Tego typu spódnice moim zdaniem właśnie najlepiej wyglądają z botkami i wszelkimi cięższymi butami - oczywiście mówię tu o sezonie jesienno-zimowym ;)

    A córa jaka elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to myśli nasze krążyły wokół tego samego "srebrnej plisowanej spódnicy". Zamówiłam sobie taką i czekam :-)) Mam nadzieję,że będzie równie efektowna jak Twoja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica i świetnie w niej wyglądasz. Masz piękną córkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, piękny zestaw, piękna spódnica, super córa i podobna do mamy 🙂 ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. I Ty, i córa pięknie się prezentujecie! :) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest szara plisowana spódnica <3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. córka to cała Ty:) pięknie dziewczyny wyglądacie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie wyglądacie super, spódnica boska, kolory i całość robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądacie, już wiemy po kim córa odziedziczyła szyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy podobny gust bo i ja ostatnio skłaniam się ku srebrnym kolorkom, piękna spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your look!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. So stylish look) Thanks for sharing)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczycie obie dziewczyny! Córka piękna jak marzenie! Ale wiadomo, że po mamusi:))
    Wspaniałą masz tę spódnicę Ela!!!
    Moc zdrówka Ci życzę!!! I kasy.. No niestety w naszych realiach, człowiek by czasami umarł, zanim by się z NFZ dostał do lekarza...

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Lusiuniu a spódnica - wow! Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kobitki!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. spódnica ma niesamowity efekt, pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i piękne kobiety!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie wyglądasz w tej spódnicy zwłaszcza w połączeniu z botkami.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...