sobota, 21 stycznia 2017

Z Agnieszką.

Wydobyłam Ją spod pierzyny śniegu, ogrzałam płomieniem znicza i przytuliłam myślami...moją Agnieszkę.
Ciągle obecna w moim życiu, pomimo swojej nieobecności; moja "życiowa poręcz", bez której świat byłby wobec mnie bardziej niebezpieczny. Patrząc w lustro coraz częściej widzę podobieństwo do Niej, szkoda tylko, że nie mam tego wewnętrznego spokoju, tego ciepła i dystansu do świata. Ciągle się tego uczę i tęsknię....

Dzisiaj wszystkim Agnieszkom życzę z Okazji Imienin wszelkiej pomyślności, radości życia i dużżżo zdrowia.


Beret, zawsze kojarzył mi się (jak w dowcipach) z moherem i starością, a tu, proszę!!!! dzisiaj debiutuje na moim blogu.
Zaczął być modny i noszony przez młode dziewczyny, więc i ja się do niego przekonałam. Do tego płaszcz o klasycznym kroju i spodnie dzwony, aby nie było tak przewidywalnie.

Płaszcz - Huna
beret - Fama Kłobuck
Spodnie - Zara
torebka - Kazar
szal - n/n



Widziane z bliska:

29 komentarzy:

  1. Super stylówa, fantastyczne dzwony i beret całkiem, całkiem :) I życzę Ci tego wewnętrznego spokoju, tego ciepła i dystansu do świata, który miała Agnieszka, wiedziała co jest ważne i cenne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beret fajny w mojej młodości też były modne:)))bardzo ładnie wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Często uczymy się od innych... Agnieszka wie, że o niej myślisz i ciepło wspominasz.
    Pięknie Ci w berecie. Pozdrawiam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz w ym płaszczu i berecie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam sobie sprawić identyczny szalik i koniec z końców nie sprawiłam, ale to dobrze, bo będziesz miała szalik oryginalny, taki jakiego ktoś inny w blogosferze już nie pokaże :D!

    Berety są bardzo ładne i twarzowe, to świetna alternatywa dla czapki - bardzo dobrze, że sobie taki kupiłaś, bo ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się ten zestaw podoba! Połączenie dzwonów i karmelowego płaszcza jest rewelacyjne. Naprawdę udane połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz i dzwony - super. Dobrze Ci w berecie, mnie nie wiec nie noszę a szkoda, bo to ciekawe nakrycie głowy.
    Jak pięknie napisałaś o swojej Agnieszce...buziaki Lusiuniu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz i bardzo kobieca stylizacja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę się uśmiecham bo sama wczoraj robiłam zdjęcia w berecie i dzwonach. Tylko zamiast płaszczyka futerko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. So cute coat!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie w tym berecie!!! Ja próbowałam dobrać jakiś ale mam głowę za dużą;-) Piękna kolorystyka zestawu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram berety, samą noszę, także ode mnie plus! Piękny masz szal, świetnie dopełnia całość:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszcz i super spodnie:) Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i gustowny płaszcz! Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. te spodnie wyglądają super! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny beret i fajne portki!:))
    A starym można być nawet bez beretu ;) To stan umysłu;))
    Super zestaw wymodziłaś! Na luzaka, ale z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beret może być ładny, jak widać na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię beretów i dzwonów, a u Ciebie mi się podobają, mistrzowsko ograna całość!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. płaszcz jest rewelacyjny, bardzo takie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie wygląda ta stylizacja, fajnie że wybrałaś spodnie dzwony, bo nadają fajnego charakteru :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. wlasnie przymierzam się do kupna dzwonow i to z mysla pojscia na wesele Chce troche przelamac wieczne chodzenie w sukienkach Lubie eksperymenty Piekny plaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  22. płaszczyk jest prześliczny! bardzo fajna stylizacja! http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem zakochana w długich płaszczach w odcieniach brązu ! Twój jest genialny!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kamelowy płaszcz, spodnie oryginalne i ładnie wyglądasz w tym zestawie: ) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny płaszcz i dzwony!!! Do beretu i ja się przekonałam :)!!!
    Serdecznie pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno już nie chodziłam w tego typu spodniach :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...