środa, 4 stycznia 2017

Pierwszy w tym roku 2017

To miał być smutny post, jednak, kiedy zaczęłam Cię wspominać to na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Nikt tak jak Ty nie potrafił rozbawić towarzystwa, byłaś kopalnią zwariowanych pomysłów. Będę pamiętać piżamowe tańce na stole w internacie i inne nasza wariactwa szkolne o których nie będę wspominać.
Miałam okazję poznać Twój rodzinny dom, gdzie byłam gościem, bo nasza znajomość stawała się coraz bliższa i wyszła poza mury szkolne.
Pozwoliłaś mi odkryć swoją drugą stronę, tę wrażliwą, nostalgiczną, ciepłą i odrobinę depresyjną, do której nie każdy miał wstęp. Wraz z wiekiem nasza znajomość stawała się coraz bardziej dojrzała, jak my same. Ileż to godzin przegadałyśmy przez telefon? , trudno byłoby teraz zliczyć.
Dzisiaj przyszło nam się żegnać.
Dziękuję Ci za cztery lata spędzone w jednej szkolnej ławce, za wygłupy, ale też za wsparcie w trudnych momentach mojego życia.
Wiadomość o Twojej śmierci uzmysłowiła mi jak ważną osobą byłaś dla mnie.
Żałuję, że nie zdążyłam pogadać z Tobą ten ostatni raz, że śmierć była szybsza. Poza tym niczego nie żałuję. Znajomość z Tobą była darem losu.


Pomimo smutnych myśli wracam do blogowania, trochę zaniedbałam Wasze blogi. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości.
Dzisiejsze zdjęcia są z choinką w tle.
Nowością jest bluzka-body, reszta to zakamarki mojej szafy.
Spódnica. - Zara
Body. - Zara
Buty. - Kazar



Widziane z bliska:

23 komentarze:

  1. Piękny post i piękna stylizacja z cudną bluzką w roli głównej 🙂 Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:) śliczną masz spódnicę i bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka! Super choinka! Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie i bardzo elegancko:) Super spódnica i bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. .... wlasciwie co napisac ,ze mi smutno, ze to przerazajace ,kiedy znajomi umieraja, jaka tez refleksja nachodzi....

    moze nawet ty to lepiej znosisz

    ladna spdnica buty
    bluzki nie jestem fanka
    ale kazdy nosi co lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i usciski wysylam na nowy rok i kazdy dzien z osobna

      Usuń
  6. wiele razy wchodząc na Twojego bloga miałam wrażenie, Elu, że jesteś osobą bardzo wrażliwą i refleksyjną.
    To niesamowicie rzadka w dzisiejszych czasach cecha i dobrze jest pielęgnować ją w sobie.

    Przytulam.
    I życzę wielu pozytywnych chwil w tym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, bluzeczka jest cudowna.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna choinka i stylizacja elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzka.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, mam nadzieję, że przyniesie Ci wiele radości, a to co smutne niech pozostanie w starym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo smutno Lusiuniu, takie życie i nic na to nie poradzimy. Za szybko ludzie odchodzą, za szybko...
    Pięknie wyglądasz, wszystko idealnie dopasowane. Cudna choinka.
    Cieplutko Cię pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Eku, tak to życie sie plecie, smutki i radości... Oby tych ostatnich bylo jak najwiecej! Tego Ci życzę w Nowym Roku! Wyglądasz pięknie - bluzeczka super. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancko wyglądasz:)))bluzka jest piękna:)))wiem że czujesz żal i smutek ale masz szczęście że miałaś taką przyjaciółkę,Pozdrawiam serdecznie i pomyślności w nowym roku życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mnie dopadło kilka złych wiadomości...
    Życie chwilami jest straszne...
    Ale takie jest... Raz szczęście, a raz tragedia:(

    Piękna bluzka... Daje nadzieję:)
    Szczęścia w Nowym Roku Ela:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmierć jest nieunikniona, gdy ktoś umiera z bliskich mi osób zawsze jestem w szoku...To body jest śliczne, mało brakowało a też bym je kupiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post,wszystkiego dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Very elegant! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przykro, że odchodzą osoby bliskie naszemu sercu :( A Ty wyglądasz olśniewająco, piekna bluzka i super spódnica! Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wazne jest to ,ze w pamieci pozostaje Ten Ktos na zawsze.POdoba mi sie ta stylizacja,spokojna ,wywazona i bardzo elegancka.pozdrawiam

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przykro mi, gdy to czytam :( ale mam nadzieje, ze mimo wszystko bedzie to dobry rok!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero nieobecność osób uzmyslawia nam ile dla nas znaczyli i jak wiele wspólnie dane było przezyć. Trudne sa takie pożegnania, wiem...
    Bardzo oryginalna, elegancka stylizacja. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka jest fantastyczna podobnie jak szpilki.
    Najważniejsze, że napisałaś, że niczego nie żałujesz. Ja po odejściu mojej prababci, żałuję,że nie powiedziałam jej wszystkiego co chciałam, że nie spytałam o wiele rzeczy. Wiem, że to może zabrzmi banalnie, ale myślałam, że moja babcia będzie ze mną zawsze i nie wyobrażałam sobie życia bez niej...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...