środa, 8 lutego 2017

Luty


Mój lutowy post zacznę od apelu : rozliczyliście już swoje PIT-y za 2016 rok? Jeżeli nie, to namawiam Was do oddania 1% na szczytny cel. Ja co roku oddaję ze swoich dochodów ten symboliczny 1 procent dla instytucji, gdzie pracują ludzie oddani swojej pracy i niosący pomoc . Nie będę podawała nazwy tej instytucji, bo z pewnością każdy z Was ma swoje wybrane cele. Najważniejsze, aby pomagać, to tylko 1%....pomagajmy, bo warto :-)


Jak przystało na luty; zima nie odpuszcza i powiem Wam szczerze, że pomimo krajobrazowych przepięknych widoków, ja mam jej już powoli dosyć. Mieszkam poza miastem i na moim zadupiu jest tego śniegu pod dostatkiem. W niedzielę poszłam sobie przed obiadem na spacer do lasu, odetchnąć i dotlenić płuca. Nie planowałam żadnych zdjęć do bloga, to moja córka chciała sobie zrobić kilka fotek na łonie natury. Zdjęcia wyszły słabej jakości bo śnieg padał intensywnie i mojej córce nie podobały się żadne...smuteczek:P Ja już nie mam takich wymagań, wraz z wiekiem doceniam to co jest, bo wiem, że już lepiej nie będzie...ot!!! dojrzałość hihih.
Kurtkę mam już rok, ale na blogu jest po raz pierwszy, nowością jest czapka, którą kupiłam sobie przy okazji, kiedy moja córka robiła zakupy na wyjazd w góry. Spodnie boyfrendy nie są korzystne dla sylwetki, uważam, że odbierają kobiecości kobietom, chyba że, do wysokich obcasów. Ja jednak wybrałam wygodę i założyłam płaskie buty. Wygodnie, ciepło i zimowa.
Cieplutko pozdrawiam.

kurtka - 4F
czapka - 4F
spodnie - Zara
buty - Embis



Widziane z bliska:

18 komentarzy:

  1. Kurteczka ma śliczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka i czapa:) Rewelacyjnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak pospacerować i dobrze, że jesteś odpowiednio ubrana. Kurtka i ciepła czapka i wygodne buty i... w drogę.
    Pozdrawiam Lusiuniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapa, ciepła kurtka i żaden mróz niestraszny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie,fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, sportowa luźna stylizacja, porwańce, i jest super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawsze trzeba być super hiper kobiecą - są dni, kiedy można pozwolić sobie na luz i nie przejmować się tym, jak się wygląda.
    Wtedy to wszystko jedno :D
    A kiedy na zewnątrz zimno, to moim zdaniem w ogóle nie należy się tym przejmować - ubrać się tak jak się chce, podoba, w czym jest ciepło... i już :D

    Mnie tam te Twoje portki bardzo się podobają - bardziej niż kurtka nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, trudna na taka pogode na spacer stroic sie w wysokie obcasy!!! Ubarlas sie idealnie do warunkow! Kurteczka fajnie koloryzuje calosc, a portki nadaja luzu i mlodzienczosci. Dla mnie jest super!
    Pozdrawiam3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz:)))kurteczka bardzo fajna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to własnie ekstra, że fotki są takie w śniegu!!!
    Kurtka ma świetny kolor do podkreślenia tej całej bieli:))
    Fajna całość i fajna wesoła Ty Elu:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia fajnie, naturalne i tak samo Twój zestaw wygodny i prosty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kurtka, kolor - cudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba tak sportowo, pastelowo, zawadiacko, nonszalancko i bardzo młodzieżowo :) SUPER! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw na luzie, bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię taką zimową aurę :). Prawdziwie zimowe kadry.
    Super zestaw... taki na luzie. Często tak latam :)!!!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...