niedziela, 2 kwietnia 2017

Zaful - mój pierwszy raz.

Otrzymałam propozycję współpracy z firmą Zaful. Przyznam, że zastanawiałam się trochę, bo jakoś nie jestem na tyle odważna, aby kupić coś bez przymierzania. Jednak oferta pojawiła się po raz drugi i postanowiłam zaryzykować. Postawiłam na klasykę, bo to się zawsze sprawdza i zamówiłam płaszcz i sukienkę (którą pokażę w innym poście). Na paczkę czekałam ponad miesiąc, przyznaję długo,i to jest jedyny minus tej naszej współpracy. Dzisiaj debiutuje płaszcz, powiem szczerze, że chociażbym chciała znaleźć jakąś wadę to nie można się niczego takiego dopatrzeć. Jest porządnie uszyty z dobrego materiału(wełna) i nie gniecie się (co jest bardzo ważne). Krótko mówiąc jestem zadowolona.




płaszcz - Zaful TUTAJ
spodnie - Zara
sweter - n/n
buty - Embis
torebka - Monari


20 komentarzy:

  1. świetny masz ten płaszczyk:) zaful ma fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba do tych zalet dopisać że płaszcz jest bardzo ładny:)))świetnie wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja doczekałam się swojej paczki z Zaful w piątek i jestem w szoku - szła do mnie dwa tygodnie od momentu złożenia zamówienia :D
    Zapierałam się rękami i nogami przed współpracami z tymi sklepami, a tu prosze pozytywne zaskoczenie - zamówiłam trzy rzeczy i też żadnej nie mogę nic zarzucić.
    Jedna jest swetrem, tak pięknym, że w sklepie stacjonarnym na pewno zabuliłabym za niego minimum 150 zł.

    Twój płaszcz też jest wspaniały!
    Naprawdę - wygląda bardzo porządnie!

    No i pasuje Ci ta kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszcz, też by mi się przydał taki! Pięknie i klasycznie wyglądasz! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaful ma świetne ubrania, juz to pisałam nie raz. Ich jakośc nie odbiega zupełnie od tych np zarowskich , a wiadomo ile kosztje taki płaszcz w sieciówce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszczyk! Z białymi spodniami prezentujecie bardzo elegancko... Życzę Ci owocnej współpracy Elu! Buziaki. A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że się zdecydowałaś, bo w płaszczyku wyglądasz rewelacyjnie, bardzo do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiamy! i w wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz, a co najważniejsze bardzo do Ciebie pasuje! I pięknie go połączyłaś z resztą! Super stylówka:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszcz, bardzo mi się podoba i fason i kolor. No i super wyglądasz:)!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk jest bardzo gustowny, sama bym w takim chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz jest znakomity, cudnie w nim wyglądasz. Białe spodnie, szpilki, wszystko super.
    Wydawało mi się, że pisałam komentarz a tu nie widzę, chyba coś mi się przewidziało Lusiuniu. Pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaful to świetny sklep, na dodatek ma dobre ceny :-) Pięknie wyglądasz w takiej klasyce, płaszczyk ma fantastyczny fason :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz jest przepiękny:) super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszcz :-) W połączeniu z tymi białymi spodniami... rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz boski, ślicznie wyglądasz!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dokładnie te same odczucia odnośnie Zaful. Najpierw obawy, później relatywnie długie oczekiwanie, a później świetna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, bardzo lubię Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powoli wracam do blogosfery...
    Świetny płaszcz Lusiuniu. Leży na Tobie idealnie.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lusiuniu pięknie wyglądasz :) i ten płaszcz też super :) fajna długość i wygląda na "porządny". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...