niedziela, 12 listopada 2017

Pogoda, jak wzór na płaszczu .

"Ze wszystkich miesięcy najmniej lubię listopad, bo to miesiąc kurczącego się dnia, niknącego światła i niepewności, która jak sierota błąka się między jesienią a zimą." Te słowa napisał John Verdon a ja przyjmuję je jak swoje, bo idealnie odzwierciedlają aktualny stan mojego umysłu.
Na długie wieczory najlepiej zaopatrzyć się w dobrą książkę i ciepłe skarpety. Wziąć druty do ręki i popijając malinową herbatkę przeczekać ten trudny czas. Byle do 6 grudnia a potem będzie już z górki. Polecam. Pomaga.
Ja, sezon robótek ręcznych uważam za otwarty, zaczęłam swoje pierwsze dzieło.



A w moim kąciku modowym debiutuje płaszcz w kratę. To bardzo wdzięczny print, który przyjął się z ogromnym powodzeniem. Wszyscy mają kratę...mam i ja:-).

Płaszcz - Zara
Sukienka - Reserved
sweter - Reserved
botki - Embis
torebka - Kazar

6 komentarzy:

  1. płaszcz jest cudowny u przede wszystkim bardo modny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra nie tylko płaszcz ale też świetne butyyyy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz:))piękny płaszcz i rewelacyjne buty:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez rozpoczelam sezon dziergania i nawet juz cos mam :))) Piekny plaszcz i doskonaly look z jego udzialem :) Lubie krate i ciesze sie ,ze teraz mamy jej tyle,ze mozemy szalec z jej wyborem :) Pozdrawiam serdecznie Renata

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszcz!!! Całość perfekt! To też zasługa butów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale elegancko i szykownie!Świetny płaszcz - przygarnęłabym go natychmiast! Piękne masz też botki.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...