niedziela, 19 listopada 2017

Ta chwila.


" Nie zapomnij, że masz dwa życia
Drugie zaczyna się, gdy uświadamiasz sobie,
że żyjesz tylko raz"

Czas odbarwił litery z kartki notesu, trudno odczytać wszystkie słowa. Tylko ja potrafię je rozszyfrować. Czytałam chyba milion razy, uspakajając w ten sposób nostalgię. Ta kartka, to jedyna namacalna pamiątka, oprócz kilku zdjęć. Niedługo minie kolejny rok bez Ciebie. W myśl dzisiejszego motta przeżyłaś tylko jedno życie, najmniej poświęcając go sobie. Na to drugie życie, zabrakło Ci czasu, zapomniałaś, że żyje się tylko raz. Dziś szukam śladów Twoich rąk na tej ziemi i ...już nie znajduję.
Oj, dziewczyno!!! dzisiejszy stan zmartwiłby Cię i zszokował.



Modowo - nadal kratka. Dzisiaj debiutują spodnie z bardzo pomysłowym dołem nogawki oraz sweter z wdzięcznymi kotkami. Nowością są też botki tym razem w kolorze czarnym (w poprzednim poście były czerwone). Szczerze je polecam, są bardzo wygodne i niedrogie. Całość jeszcze w klimacie ciepłej jesieni. No cóż,trzeba łapać ostatnie promyki słońca zanim przyjdą prawdziwe chłody.

Sweter - DASH Moda Polska Kłobuck
spodnie - Zara
kurtka - Zara
torebka - Ryłko
botki - Stradivarius.

12 komentarzy:

  1. Często zabraknie czasu na to drugie życie... Modowo.. bardzo fajne spodnie:))i bardzo optymistyczny sweter:)))zawsze wyglądasz elegancko i z klasą:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny ten sweterek! I chyba widzę nową fryzurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. Genialna bluza i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, kotki wprowadziły nieco ożywienia, mimo spokojnych kolorów, czar refleksji dopada każdego z nas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się krój spodni w kwestii wykończenia nogawek, a sweter ma ciekawą aplikację. Fajnie, bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie rzeczywiście są nietypowe! Świetne!!!
    Sweter też przykuwa uwagę...Zaszalałaś:D
    I dobrze... Bo żyje się raz...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kolorystyka tego zestawu, sweterek jest bardzo sympatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz w szarościach :) Śliczny i mega optymistyczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio mam różne przemyślenia. To chyba jesień tak nastraja.
    Modowo bardzo fajnie, spokojnie, uroczo. Super sweterek i ciekawe te spodnie u dołu. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te mysl kazda z Nas powinna zapisac sobie w telefonie i czytac ja kazdego ranka przy kawie :)))Lubie szarosci,lubie kratke i lubie nietypowe ubrania -ten look jest dla mnie kwintesencja dojrzalego,fajnego stylu :))) Jest w nim klasa,szyk,odrobina zabawy,przekory i fantazja :)Najlepsze skladniki idealnego looku :)))Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy krój spodni, nie widziałam takich. Klasyczne a tez oryginalne. Sweter jest cudny, całośc bardzo elegancka przełamana kurtką - ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...