poniedziałek, 21 maja 2018

Detoks dla duszy i ciała.


Coraz częściej budzę się bez budzika. Na drzewie, przy mojej sypialni zadomowiły się ptaki i od świtu urządzają sobie koncert. I chociaż srają mi na balkon i muszę go czyścić na kolanach i do tego w rękawiczkach, bo mam awersję do odchodów, to i tak jestem szczęśliwa,że wybrały moje drzewo. Wyskakuję z łóżka, uchylam okno i szybciutko wskakuję z powrotem po ciepłą jeszcze kołdrę. Zapadam w lekką drzemkę ale słyszę jak śwergoczą, tak jakby przekomarzały się między sobą. Pomimo mojego pozornego uśpienia do moich zmysłów docierają zapachy bzu, azalii i rododendronów a od niedawna intensywnie pachną moje surfinie. Czytacie to i myślicie - zwariowała? Nie!! wszystko ze mną w porządku. Chcę Wam tylko powiedzieć, że zaczyna się ten czas, kiedy lubię moje zadupie. Te parę chwil wsłuchiwania się w przyrodę nastraja mnie pozytywną energią na cały dzień. Co nie znaczy, że nie mam "gorszych dni". Każdemu chyba się takie zdarzają.



Kto jest ze mną na Instagramie to wie, że pobuszowałam po galerii a dokładnie w Zarze. Lubię ten sklep za to, że tam najszybciej pojawiają się modowe nowości a i ceny są w granicach normy. I dzisiaj oprócz torebki jestem całkowicie nowa, tylko pesel ciągle ten sam.
Musze się jeszcze wytłumaczyć z jakości zdjęć. Te dobre - skasowały mi się, sama nie wiem jak to się stało. Te zostały zrobione na szybko, aby mógł powstać post, bo postanowiłam potrenować cechę zaniedbaną przeze mnie, czyli - systematyczność.

spodnie - Zara
T-shirt - Zara
czółenka - Zara
pasek - Ochnik
torebka - vintage

3 komentarze:

  1. Ja też lubię te rozśpiewane poranki:))))ślicznie wyglądasz:))buty i torebka rewelacja:))bardzo fajna tęczowa bluzka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Piękne połączenie spodni i bluzki. Torebka idealnie tu pasuje. Świetnie wyglądasz.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty fanka Zary, a ja Mohito :D
    Aczkolwiek z Zary, tez trochę ciuchów mam.
    I ptaki u mnie też świergolą:D
    A zestaw super! Spodnie mają fajny kolor!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...