poniedziałek, 14 maja 2018

Wrażliwość: dar czy przekleństwo.


Więzi nie tworzą się dzięki wspólnym poglądom lecz dzięki uczuciom. To nie wartości dzielą ludzi, to nie różnice światopoglądowe doprowadzają do wojen, lecz to co odczuwamy. Nasze emocje mogą być naszymi sprzymierzeńcami lub naszymi wrogami. Jak uczyć się tej dojrzałej i mądrej wrażliwości?. Czy wrażliwość pomaga w codziennym życiu i nadaje głębszy sens naszej egzystencji czy też jest uciążliwa i wpędza nas w skrupuły i wystawia człowieka na zranienia? Niestety, nie da się siebie zaprogramować, bo podobno wrażliwość dziedziczymy w genach, tak bynajmniej twierdzi Sand. Przychodzimy z nią na świat i z nią odchodzimy z tego świata. Wiem, chcesz mnie zapytać co z moją wrażliwością? No cóż...jest, trudno ją udowadniać, kto mnie zna - to wie.
Powiem tylko, że nieraz myślę o tym, że fajnie byłoby mieć "grubą skórę", by móc olać wszystkie niedogodności i żyć tylko dla siebie. Z pewnością byłoby łatwiej, ale to przecież byłby egoizm. hmmm...człowiek niewrażliwy, to człowiek martwy. Trupy są przerażające. Wolę więc jednak zostać w dialogu ze światem, chociaż wiem, że niejednokrotnie będzie to bolesne doświadczenie, ale cóż z tego?. Życie czasem musi boleć.


A w modzie wiosna, kwiatowy print zadomowił się na dobre. Ja też mu uległam i dzisiaj ma swój debiut sukienka, właśnie w kwiaty.

sukienka - LA PERLA
torebka - Ryłko
kolczyki - Zara
zegarek - Cluse
buty - n/n




5 komentarzy:

  1. Ciezko sie zyje wrazliwym...Rozumiem Pania doskonale bo ja tez bardz bardz z tym sie mecze .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrażliwość jest potrzebna ale i gruba skóra również.
    Kwiaty na letniej odzieży uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz,tak radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by było mieć grubszą skórę jak napisałaś ale się nie da:))ja jednak kocham i szanuję ludzi wrażliwych:)))wygladasz ślicznie:))sukienka i kolczyki cudoooo:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze zaluje,ze wrazliwosci nie mozna sie nauczyc :((( a kwiatowe printy sa moja namietnoscia :)))))))))))))))))) Wygladasz przepieknie i sukienka warta kazdej ceny bo boska jest :)))) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...