wtorek, 14 sierpnia 2018

Wszystko ma swój czas.




"A gdy przyjdzie mój czas
Gdy pokryje mnie rdza
Musisz wierzyć, że znów
Pobiegniemy nad staw"

Krajobraz Mazur przywołał w mojej pamięci obraz Taty. Jeziora, ryby, kutry - tutaj czułby się szczęśliwy i spełniony. To jego klimaty. Dawno o nim nie myślałam. Upłynęło już tyle lat jego nieobecności, że trochę zdążyłam o nim zapomnieć.
Pozwalał nam na błędy. Sam popełnił ich sporo w swoim życiu. Mówił, że potknięcia nie są niczym wstydliwym. Są naturalną konsekwencją każdego działania. Nie robił nam wymówek, nie udzielał rad. Chwalił się tym co nam się udało. Milczał o tym, co koncertowo spieprzyłyśmy. Zawsze w nas wierzył i kiedy mówił o nas "moje córki", to było w tym sporo dumy.
Pomyślałam o Nim wiele razy, siedząc wieczorem nad jeziorem. Jakie to ważne, kiedy mówi się dziecku że jest mądre, ładne, roztropne.... można tak wymieniać bez końca. To tylko przymiotniki - ktoś powie. Mówcie je swoim dzieciom, jak najczęściej, to buduje poczucie własnej wartości. Niech czują się wyjątkowe, pewne siebie. Łatwiej im będzie zdobywać ten trudny świat.

W kąciku modowym sukienka - płócienna z modnym tego lata haftem. Idealna na upały. Do tego okulary przeciwsłoneczne z polskiej firmy, sandałki i typowo wakacyjna torba.

sukienka - Sklep Fashion Kłobuck
sandały - Bassano
okulary - Wes
kolczyki - Kolczykowo Kłobuck
torba - pamiątka z Mikołajek




4 komentarze:

  1. Ładnie:-) a ja chyba nie mam ani jednej białej sukienki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, idealny na lato :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Porywam sukienkę i torbę. Cudny zestaw. :)
    Pięknie się uśmiechasz na 1 zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...