piątek, 28 czerwca 2019

Nowe reguły gry.

Jak ten czas szybko biegnie. Znów mija drugi tydzień od mojego ostatniego postu. Przemijanie - jest częścią naszego życia. Czasem jednak warto się zatrzymać w codziennym biegu i przyjrzeć się temu, co przemija - porom roku, roślinności, która się zmienia - to działa jak balsam. Szukasz szczęścia na zewnątrz, a ono siedzi cichutko w twoim domku i czeka na odkrycie. Nie warto przejmować się sprawami na które nie mamy wpływu. Czasem warto schować swoje ego do kieszeni i nie dopatrywać się wszędzie złych intencji. Szczęścia i ukojenia najlepiej szukać właśnie w otoczeniu przyrody, gdzie nie ma symetrii i perfekcji.

Intensywny, soczysty i przyciągający uwagę. I choć lubi dominować to jednocześnie dodaje dziewczęcego uroku. Kolor żółty, bo o nim mowa skradł serca projektantów i moje też. Trendy to potęga, dlatego trzeba je znać a wybierać tylko to co dla nas najlepsze.

bluzka - Zara
Spodnie - Zara
Buty - Stradivarius
Nerka - Łukasz Jemioł
Biżuteria - Kolczykowo Kłobuck

2 komentarze:

  1. Mądre słowa:)))żółty jest piękny i jeszcze te super spodnie:)))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory!
    Ostatnio mam fazę na khaki:))
    No i nereczka, to jest to!
    Buziaki Elu!!!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...