poniedziałek, 14 października 2019

pażdziernik już.

Polityka - to trudny i śliski temat, potrafi dzielić ludzi a nawet rodziny. Staram się trzymać z daleka od tego tematu, jednak dzisiaj, kiedy rano zajrzałam na fejsa, byłam przerażona. Obelgi, przekleństwa, hejt na ludzi, którzy głosowali inaczej, niż te osoby by chciały. "Wyperdalaj z moich znajomych, jeśli głosowałeś na PiS!!" - słowa pisane przez ludzi, których uważałam za inteligentnych. Przyznam się, że już chciałam się włączyć w te przepychanki ale....pomyślałam, że nie warto. Po co komentować? Szacunek należy się każdemu, przecież liczy się człowiek a nie partia polityczna. Nie wszyscy mamy takie same poglądy polityczne, ale do cholery!!! szanujmy się wzajemnie.

Wróciło lato z pięknymi, kolorowymi liśćmi. Cudownie!! I pomimo, że już schowałam sandały to w botkach też można cieszyć się słońcem. Dzisiaj debiutuje na blogu marynarka w kratę. Dziękuję firmie H&M za 25%-centowy rabat na jej zakup. Nowością są też botki z firmy Renee.

marynarka - H&M
bluzka - Zara
spódnica - n/n
botki - Renee
torebka - Tous
pierścionek- Tous
okulary - Paris Optique

2 komentarze:

  1. Racja, lepiej nie komentuj :P Wiem, piszesz o mnie. Szacunek niestety nie należy się każdemu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, są trzy rzeczy których nie powinno się publicznie dotykać, to polityka, religia i seks. Oczywiście jeśli chcemy zachować poprawność i nie wtrącać się w otaczający nas świat. Ja staram się tę zasadę przestrzegać na swoim modowym blogu. A marynareczka świetna

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...