piątek, 27 września 2019

Moim okiem czyli zwierzęcy print.

Czas tak szybko pędzi i ja uświadomiłam sobie, że za kilka dni zacznie się październik. Na moim zadupiu powoli zamiera życie, nie lubię tego czasu!!. Nawet perspektywa herbatki i ciepłego kocyka nie poprawia mi humoru. Staram się nie poddawać złemu nastrojowi, intuicja podpowiada mi, że najlepszym lekarstwem dla psychiki jest przyroda. Psychologowie potwierdzają, że spacery są najlepszym lekarstwem, aby pozbyć się napięć, uspokoić i otworzyć umysł. Największe ograniczenia, które spotykamy w życiu, tkwią w naszych głowach. Psychikę można trenować jak ciało, wszystko po to, aby nauczyć radzić sobie z emocjami a zwłaszcza ze stresem. Nikt nie rodzi się pewny siebie, i dobrze. Bo to znaczy, że odwagę i pewność siebie można wypracować. Dziś z perspektywy czasu - wiem, że gdybym była odważniejsza, wiele w swoim życiu bym zmieniła i dokonała innych wyborów. Cieszy mnie fakt, że na przestrzeni lat wiele kobiet dojrzało do tego, by nie uzależniać realizacji swoich marzeń i planów od aprobaty innych. Szelest liści pod stopami jest zbawienny na jesienną chandrę.


W modzie zwierzęce wzory zdominowały kolekcję jesienną. I wszystko wskazuje, że zostaną z nami na dłużej. Tak silnej tendencji nie było od dawna!!! Ja dzisiaj też jestem w dzikie wzory. Sukienka maksi za którą dziękuję firmie Laurella, bardzo przypadła mi do gustu. Ładny krój, staranne wykończenie i idealnie dopasowuje się do figury. Minusem jest tylko materiał - 100% poliester. Przyznam, że wolałabym coś bardziej przyjaznego dla skóry. Następną nowością, są botki od firmy Embis. I tutaj ukłon w stronę właściciela,którego znam osobiście - to bardzo empatyczna osoba, dbająca o klienta.

Sukienka - Laurella.
botki - Embis
torebka - n/n
okulary - Paris Optique


5 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tym, o czym piszesz...
    Sukienka ma bardzo ciekawy krój. Rewelacyjnie Lusiuniu.
    Pozdrawiam Cię już jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kiecka z potencjałem, do szpilek i wysokich kozaków też będzie świetnie wyglądała. Z botkami jest idealnie zestawiona kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe propozycje. Dobrałabym do nich jakieś fajne torebki np. chanel torebki lub valentino torebki

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...