poniedziałek, 25 listopada 2019

Jesiennie.


Babie lato minęło,ostatnie liście opadają z drzew. Wcześnie zapada zmrok a wraz z nim przychodzi rozczarowanie, depresja i smutek. Jesień!!. Leniwie i bez entuzjazmu przeglądam internet: wiadomości ze świata, trochę mody, facebook, instagram...trafiam na zdjęcie dziecka. Od razu widać, że jest chore, bo ma smutne oczka i zmęczoną buzię. Czytam, że jest po chemioterapii, że dzielnie walczy, chociaż jest tak malutkie, że nie wie jeszcze co znaczy to słowo. W tej chwili nie mam już śmiałości napisać, że mam w życiu jakiś problem. Już nie rozmyślam. Wszystkie niespełnione obietnice, utracone szanse wrzucam do jednego worka z napisem "nieważne". Czasem musimy zobaczyć taką smutną sytuację, żeby zrozumieć, że mamy wszystko. I to jest właściwa perspektywa na jesień.


W kąciku modowym swój debiut ma kożuszek i dzianinowy komplet, który w ofercie sklepu oddzielnie jako sweter i spódnica.

Spódnica - Zara
sweter - Zara
kurtka - Mango
kozaki - Embis
torebka - Tous
okulary - Paris Optique


4 komentarze:

  1. Masz rację takie chwile zatrzymują nas i zmuszają do zastanowienia...Modowo pięknie:))super ten dzianinowy komplet:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata 70-te ten zestaw mi przypomina!
    Świetny!

    Ja za dużo nie rozmyślam o takich rzeczach, bo łatwo wpaść w dół.
    Cieszę się tym co mam i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd sama zostałam mamą to takie rzeczy trafiają w serce jeszcze bardziej. I to prawda, przyziemne problemy to nie problemy. Choroba dziecka, to jest dopiero problem. W takiej sytuacji wszystko inne nie jest ważne.
    A co do kompletu, to jest super. Jego kolorystyka, to ostatnio jedna z moich ulubionych.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W torebce się zakochałam! Piękna, minimalistyczna :) Uwielbiam takie modele! A ten komplecik prezentuje się fenomenalnie, sama chętnie bym taki ubrała :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...