sobota, 1 sierpnia 2020

na elegancko

Ostatnio w moje głowe jest prawdziwa rewolucja i nie mam na myśli fryzury, bo kto śledzi mnie na instagramie, to wie, że mam teraz krótkie włosy. Podobno, kiedy kobieta zmienia fryzurę to znaczy, że planuje zmiany. Pojechałam na morze, pomyśleć i poukładać sobie w głowie. Szum morza uspokaja myśli i przynosi ukojenie. Ładowałam akumulatory. Przyglądałam się ludziom - uwielbiam to robić. Osiecka w "Szpetnych czterdziestoletnich" pisała, dojrzały człowiek "czuje już troszeczkę żalu, że tak szybko jest po balu". A ja mam wrażenie , że ten bal może się dla mnie dopiero zacząć. Więcej rozumiem, częściej potrafię odpuścić, głównie sobie. I mam nieustające poczucie, że jeszcze tyle spraw powinnam przerobić, wyprostować. Oczywiście, że jest we mnie strach przed przemijaniem, jak w każdym człowieku. Ale startowałam z tyloma kompleksami, że im jestem starsza, tym bardziej się sobie podobam.

na blogu jestem w wersji eleganckiej dzięki kostiumowi z firmy ByHAt. Przyjazny dla skóry materiał, złote guziczki przy nogawkach spodni i przy rękawach są kropką nad I. Szybka przesyłka i trafiona w mój gust. Reszta jest dopełnieniem.

Kostium - ByHat
torebka - Tous
Top - wyrób włoski
buty - Ryłko

2 komentarze:

  1. Dobrze, że już kochasz siebie coraz bardziej, mnie też to zajęło trochę czasu. A garniturek piękny i super w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały garnitur i bardzo,bardzo elegancki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...