wtorek, 2 lutego 2021

Zimny luty.

 "Gdziekolwiek  teraz jesteś,

 to dobre miejsce, aby zacząć zmiany"

Nigdy do końca nie odgadniesz o czym myśli i co trzyma w dłoniach człowiek. Ja też składam się z kontrastów. Od prawie 26 tygodni jest we mnie wojna ale i nadzieja. Teraz nadszedł czas na to, aby podjąć ryzyko postawienia pierwszego kroku a potem konsekwentnie stawiać kolejne. Z biegiem czasu zaczynynam rozumieć prawdę życia.. Prawdziwe jest to co pozornie proste. To ktoś, kto Ciebie przytuli, to wspólnie spędzony czas bez pośpiechu, to zapach kawy w kuchni, dom wypełniony czułością. szczery śmiech, bo tak naprawdę wszyscy pragniemy miłości, nie szaleństwa, które szybko mija. Tylko nieraz nie jesteśmy tego świadomi, bo kochamy brokat, którym tak łatwo zaimponować na portalach społecznościowych. Nie czekajcie na bąbelki z szampana, bo one szybko uderzają do głowy i mijają- zostawiając tylko chwilowy rausz. Czasami kryzys w życiu jest człowiekowi potrzebny. Zmusza do obserwacji, do czujności, do działania a w konsekwencji do przemiany. Dopiero z wiekiem zaczynasz rozumieć , że nie nalezy pukac do wszystkich zamkniętych drzwi i nie należy wchodzić we wszystkie otwarte.... I na zakończenie  taka myśl Jakuba Żulczyka "Uwazaj na głos w Twojej głowie, który mówi, że nie dasz rady - łże skurwysyn" Człowiek to jednak opoka.


A w kąciku modowym stylizacja adekwatna do tego co za oknem. Ma być cieplutko i modnie.

czapka    -     Krupówki Zakopane

kurtka    -     Mountain Warehause

spodnie  -    Zara

buty       -    Moon Boot



 










 

3 komentarze:

  1. Zmiany czasem konieczne:)))w mim życiu też się dużo zmienia,czasem wydawało się że nie udźwignę....Pięknie wyglądasz,zestaw bardzo energetyczny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusiuniu. W pełni zgadzam się z tym, co napisałaś. Ja też dochodziłam do pewnych prawd. Zajęło mi to sporo czasu. Minęły lata. Ale wracam z nową energią i nadzieją. Pięknie wyglądasz! Super stylówka! Pozdrawiam serdecznie, Martyna

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...