wtorek, 18 kwietnia 2023

Urodzinowo.

 "Stale powtarzamy. Życzę Ci wszystkiego najlepszego! A przecież nie tylko najlepsze pomaga. I to co najgorsze, nie jest najgorsze." /Elementarz księdza Twardowskiego./

Dzisiaj jest dzień moich urodzin. Nie do końca mogę uwierzyć, że przeżyłam już ich tyle . I gdyby nie wiek moich dzieci upierałabym się, że kończę 40, bo kiedy nie łamie mnie w kościach to na tyle się czuję. W czasach szkolnych czas wydawał się stać w miejscu, a teraz na złość- pędzi jak wariat. Niech nikt mnie jednak nie pociesza - nie zamierzam nad tym ubolewać. Jestem wdzięczna za wszystko co do tej pory przeżyłam. Za wszystkie spełnione marzenia, za porażki, za możliwość bycia mamą, za miłość bliskich i za przyjaźnie, które przetrwały. Dziękuję mojej córce za to, że namówiła mnie na celebrowanie dojrzałości, Ona jest mistrzynią w robieniu niespodzianek. Bardzo doceniam wszystko to co mam i umiem się tym cieszyć. Ale w życiu już tak jest, że radość idzie w parze ze smutkiem.  I niezależnie od ilości roześmianych zdjęć na instagramie  -w życiu trzeba mieć siłę dżwigać ciężar dany nam przez los do udźwignięcia. Z okazji moich urodzin życzę więc sobie, ale również Wam, abyśmy, pomimo obciążeń, z gracją i nadzieją szli naprzód i z ufnością patrzyli w przyszłość. Uśmiechajcie się ile wlezie!!! Nawet jeżeli wydaje się Wam , że nie ma ku temu powodów. Oczywiście jest ich nieskończona ilość, tylko czasem tego nie widzimy...  " Zobaczyć świat w ziarenku piasku, Niebiosa w jednym kwiecie lasu W ściśniętej dłoni zamknąć bezmiar W godzinie nieskończoność czasu".

Sukienka satynowa - Zara, torebka - Tous, buty - Ryłko, płaszcz - Zara










1 komentarz:

  1. Wyglądasz ślicznie:)))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego co najlepsze życzę:)))))))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...