poniedziałek, 27 marca 2023

Witaj Wiosno!

"Nie da się przyśpieszyć biegu rzeki lub wschodu słońca ani sprawić, aby drzewa rosły szybciej, niż rosną. Wszystko wydarzy się wtedy , gdy jest na to gotowe" /Denis Genpo Merzel/

Luty szybko zleciał. Kolejny miesiąc przed nami. Aura za oknem dziwna...trochę wiosny, trochę zimy. Zniknęłam z blogowania na chwilę. Dlaczego? Są rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. I nie wszystko trzeba zrozumieć. Życie należy przyjmować takim jakie jest i ciągle się nim zachwycać. Tak sobie myślę, że ludziom trzeba odpuszczać. Nie ma sensu trwać w konfliktach, w złych emocjach  i bezwartościowych relacjach. Skupiajmy się na tym co piękne i ważne, pamiętając, że nasze czyny i słowa pozostawiają trwały ślad w sercach innych ludzi. Czas nieustannie płynie, rzeczy się zmieniają, trzeba poczekać na odpowiedni moment.  Podążać za flow życia i za tym co przynosi.

Nastała kalendarzowa wiosna a wraz z nią pora na nowości. Satyna powraca. Przestała być zarezerwowana na wielkie wyjścia. Teraz staje się gwiazdą codziennych stylizacji. Satynową spódnicę w pięknym bordowym kolorze kupiłam w fashionyou.pl., Bluza -Guess, torebka - YSL, okulary - Mango,  buty z modnymi ozdobami na przodzie - z irchy, na słupku - to łup wyprzedażowy firmy Quattro.

 









 

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się ta spódnica podoba! Romantyczna!
    I świetnie w połączeniu z bluzą wygląda!

    Udało mi się w końcu komentarz zostawić:))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...