czwartek, 16 sierpnia 2012

dobrze miec coś swojego

Tutaj wszystko się zaczęlo.... Siadam na ławce, przede mną znajomy zarys pleców rybaka, staw, znane ścieżki. Lubię tutaj wracac. Słodki smak morwy rosnącej przy kościele ,cierpkie dzikie gruszki i łabędzie pływające ze swoimi dziecmi po stawie,zabawy w osiedlowej piaskownicy. Zamykam oczy ,chłonę zapach skoszonych łanów zbóż.....jestem u siebie, tutaj wszystko ma smak dzieciństwa. Ciepły rodzinny dom i beztroska. Lusiunia!!!....dźwięczy w moich uszach wołanie rodziców.Odkąd pamiętam byłam dla nich Lusiunią. Jeszcze sporo znajomych ludzi uśmiecha się do mnie, wędruję znajomymi ścieżkami. Już nie jestem dzieckiem, to miejsce tak ważne dla mnie wydaje się za małe, już niedopasowane do mnie. I chociaż wiele się zmieniło w moich Pankach to ja bez trudu odnajduję dawne ważne dla mnie miejsca. Ładuję akumulatory... Pora wracac tam gdzie jest mój dzisiejszy świat, gdzie mój dom, moja rodzina. Dorosłośc.Teraz jestem Elą, Elżbietą. Elunią, Elką ale już nigdy nie będę Lusiunią. Role się odwróciły, teraz myślę o tym co moje dzieci zapamiętają z dzieciństwa, co zapamiętają ze mnie? Czy życie zaczyna się po czterdziestce? jak w piosence:P. Teraz wymyśliłam, że pora na bloga, mojego, o mnie. Bo najważniejsze, aby w życiu nie było nudy, wiecznie trzeba marzyc....
sukienka- butik koperta- A

11 komentarzy:

  1. coś się stało i opis nie jest w całości;)
    sukienka-butik
    koperta-Accessorize
    buty-Baldowski
    korale-Opia

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, co za niespodzianka, wczesniej zagladalam, ale nie bylo tu zadnego wpisu; pozdrawiam i zycze wytrwalosci i duzo przyjemnosci z blogowania; zapowiada sie interesujaco!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. M. ....dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny. Bardzo fajna stylizacja a Naszyjnik rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie piszesz. Ładnie wyglądasz w tym stroju. Przyciemniłabym brwi i dolne rzęsy.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za odwiedziny. Zawsze boję się przyciemniania brwi, bo można przedobrzyc;)

      Usuń
  7. Bardzo gustowna stylizacja , uwielbiam klasykę:) pozdrawiam serdecznie i gratuluję umiejętności pisania ciekawych postów.A.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie:) pięknie ci w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...