piątek, 24 sierpnia 2012

Sztuka wyboru.

Wszystko się uspokoiło, boję się zburzyć ten spokój, aby nie kusic losu. Segreguje sprawy od tych najważniejszych po mniej ważne, aż do błahostek. Wiara w lepsze jutro dodaje skrzydeł. Nie ma już we mnie niepokoju, jest nadzieja. Czasem potrzebuję samotności,bycia ze swoim ''ja''. Podążam swoją drogą....wypoczywam po męczącym tygodniu. Lubię Gonzaleza, słuchając Go dostrzegam, że w niedzielę ptaki fruwają wolniej:P Spokój, spokój spokój...... http://www.youtube.com/watch?v=s4_4abCWw-w
Tworząc tego bloga będę się trzymac zasady, że ten kawałek przestrzeni w sieci ma być śladem świata widzianego moimi oczami.

4 komentarze:

  1. Wieje tutaj pustką i chłodem , a błękitna szata graficzna tylko potęguje wrażenie. Moim zdaniem wzorujesz się, a raczej są to nieudolne próby, na blogu znanej nam obu szafiarki. Tylko,że do niej jest Ci baaardzo daleko. Brakuje Ci jej polotu, a przede wszystkim bystrości i inteligencji. Żeby umieć tak obserwować świat jak ona, trzeba mieć w sobie spore pokłady empatii...trzeba lubić ludzi, a Ciebie o to raczej nie podejrzewam;)
    p.s. Moje zdanie na temat Twojego sposobu ubierania się znasz..
    Mimo wszystko życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO Żyrafa czyli Joanna Datoń nareszcie pokazałaś odrobinę odwagi i napisałaś komentarz podpisując się swoim nickiem a nie kryjąc się pod anonimem;)
    Masz rację kobieta Twojego pokroju....inteligentna, bystra z polotem pełna empatii do ludzi i zwierząt, świetnie ubrana nie ma co szukac na moim blogu. Niestety ja nie tworzę tutaj dzieła literackiego to tylko moje "nieudolne wypociny''...:)Nic na to nie poradzę, że nie dorastam Tobie do pięt:P
    Jeżeli myślisz, że uda Ci się podpuścic mnie na inne dziewczyny (jak kiedyś na szafiarkach) to Twoja intuicja stępiała. To już jest poza mną.
    Miałam zamiar usunąc Twój komentarz ale potem pomyślałam, że może pora, aby pokazac Twoje prawdziwe oblicze.
    Życzę Ci szczęscia, może jak to osiągniesz to przestaniesz byc zjadliwą babiną:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam Twój komentarz, to od razu mi się stare czasy przypomniały..ten sam klimat;)
    Muszę Cię zmartwić:D ten anonim to nie moja robota...niestety zraziłaś do siebie więcej osób, nie tylko mnie.
    Trzymaj się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bedę udawac, że Cię lubię. Nie przypadłyśmy sobie do gustu ale powodzenia życzę, niech Ci się wiedzie;)

      Usuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...