piątek, 17 sierpnia 2012

Tkamy marzenia, cerujemy rzeczywistość :)

Są takie miejsca, gdzie moda nie istnieje, gdzie życie toczy się innym rytmem....wolno... z nadzieją na ranne przebudzenie. I choćbyś miał wokół siebie tłum ludzi to i tak jesteś sam. Pewne granice przekracza się w samotności, nawet jak w tym momencie ktoś trzyma Cię za rękę. Nie jesteśmy nieśmiertelni, czas który mamy na ziemi jest policzony-rozmawiamy a piasek w klepsydrze naszego życia przesypuje się. Może się zdarzyć, że jutra nie będzie. Wszystko traci sens, wszystko inne staje się nieważne... Patrzę na telefon i czekam...czekam na dźwięk dzwonka. On oznacza, że batalia wygrana. Tak bardzo tego chcę.......ciemno już. Będzie dobrze.

5 komentarzy:

  1. Milczenie to przyjaciel, który nigdy Cię nie zdradzi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys napisalam taki post o samotnosci, o jej roznych odcieniach, cos w tym jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga... Na pewnym;) portalu modowym patrzyłam na Ciebie jak na wieszak z ciuchami zaprogramowana na ocenę. Założenie bloga i przeglądanie innych blogów natknęło mnie na znajome twarze...w Tobie zauważyłam potencjał na pisarkę:), wyczucie z jakim poruszasz pewne kwestie i wcale mnie to nie dziwi, że rozmyślasz o różnych rzeczach tak innych niż tylko moda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo cenie sobie ten komentarz z pewnych względów, dziękuję, to dodaje mi odwagi do czynienia tego, co na razie robie w skrytości do szuflady, a co jest moją najwieksza pasją;
      wiesz, portal szafiarski ma swoja specyfikę... Głównym środkiem wyrazu jest tam ubranie, niektórym dziewczynom doskonale sie to udaje, mi zrobiło sie tam jakoś za duszno, również przez tę niezdrową konkurencje i walke o punkty i popularność, ale poznałam tam pare fajnych osób.

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo! Krakowski Kazimierz u mnie tylko podczas roku akademickiego, bo studiuję w Krakowie, teraz jedynie wiejskie okolice. :)

    Piękny tekst!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...