niedziela, 28 października 2012

Nowe fascynujące odcienie:)

Wiem, że jesteś już dorosły i nie powinnam pisac o Tobie jak o małym chłopcu;) Zostawię więc te wspomnienia z czasów przedszkola, z czasów dziecięcych w swojej głowie a napiszę krótko o Tobie-nastolatku:) Do każdej szkoły szedłeś sam bez kolegów, tak się zawsze składało, że wybierałeś inne kierunki niż oni, Twoi koledzy. Wiem, było trudno. Z pierwszego roku studiów chciałeś uciekac. Wtedy byłam bezwzględną matką, stawiałam Cię do pionu i wywierałam presję. No Ok...krzyczałam:P Jest jakaś dziwna więź łącząca matkę z synem. Zupełnie inna niż z córką. Niby stoimy na przeciwległych biegunach a przyciągamy się z siłą grawitacji:) Piątek był ważnym dla Ciebie dniem, trzymałam kciuki. Wiedziałam, że będzie dobrze. Bramy Politechniki zamknęły się za Tobą, do domu wrócił mgr inż Kamil. Mój syn. Niech strzelają korki od szampana, to najlepszy dla nas -rodziców prezent, na srebrną rocznicę ślubu:)
Po obronie, robione komórką:P
Blog jest mój więc i mnie powinno byc trochę. Dzisiaj długa plisowana spódnica i biała bluzka.:P
I mój naszyjnik z Iloko, polecam:)
Miłego wieczoru niedzielnego:)

15 komentarzy:

  1. Kochana serdecznie Ci gratuluję wspaniałego Syna:) Ja na ten moment muszę jeszcze sporo poczekać , ale myślę , że taka satysfakcja to najlepszy prezent dla Mamy :) Stylizacja bardzo klasyczna ( czyli taka jak lubię) ale naszyjnik dodaje jej wyjątkowego charakteru.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ten czas leci! Gratuluje podwojnego swieta! Oboje pieknie wygladacie! Bardzo ladny naszyjnik. Moj syn dopiero bedzie startowal w doroslosc, choc jeszcze niedawno byl maluszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czego najpierw Ci gratulować:) czy srebrnej rocznicy, wspaniałego syna czy tego, że wyglądasz rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, gratuluję wszystkiego, widać, że jesteś szczęśliwa, to promieniuje z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie gratuluję!!! Macie podwójne święto!!! A Ty jak zawsze ślicznie wyglądasz !! Uwielbiam stylizacje z białymi koszulami, a do tego spódnica maxi- miodzio :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!:)
    pani spodnica jest piękna, a naszyjnik z iloko chyba zamowie identyczny, bo cudownie się prezentuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odwiedziny u mnie. Gratuluję pięknej rocznicy i przystojnego, wykształconego syna. Ja jeszcze nie wiem, jaka drogę mój wybierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ale przystojniak! Gratulacje dla niego i dla Was z okazji rocznicy:) I widzę spódniczkę, jednak plisowana, super. A naszyjnik rzeczywiście świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dżoanka:) Faktycznie moje dzieci tak szybko urosły;) są moją dumą powiem nieskromnie;)

      Usuń
  10. prześlicznie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:) świetny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...